Terug naar overzicht
Dat klinkt inderdaad als een heel leuke dag! Nu nog lekker nagenieten van de foto's en de herinneringen!
Mogen we ergens foto's zien? Jouw trouwfeest klinkt helemaal zoals ik het mijne zou willen ;) Heb ook net eergisteren mijn Rembo gekocht! :) Spannend allemaal! De locatie klinkt heel erg mooi zoals jij het beschrijft. Proficiat nog eens!!
Een dikke proficiat gewenst met jullie huwelijk!Ik ben blij te horen dat alles toch nog goed gekomen is met de jurk want ook ik heb daar mijn kleed gekocht :-D
Wat was de kostprijs voor je haar en make-up? En zit de proef hier ook in verekent? Ben ook nog op zoek naar een goede in de buurt :-)
hoe heb je de gasten toegewezen aan het tafel? had je een specifiek thema?Ik ben nog volop aan het zoeken naar ideeen...
@ Elien, ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd!Eva vroeg 80 euro voor haar en make-up voor mij. Voor een proef rekent ze 35 euro aan en verwacht ze wel dat je bij haar komt in Mechelen.Onze gasten zaten niet aan tafel. We hadden buiten receptietafels en een paar houten banken, en iedereen kon staan en zitten waar ze wilden. Binnen was het vooral dansvloer, maar hadden we ook een aantal tafels en stoelen waar de ouderen konden zitten en de dansers even konden uitblazen. Wij moesten ons dus helemaal geen zorgen maken over tafelschikking.