Terug naar overzicht
hey, ik heb daar in november een afspraak.Is alles daar als wens verlopen??Grtjus
Ik heb morge een afspraak bij youniek. Is de volledige collectie van 2016 al binnen?In juli ben ik ook al eens geweest en toen had ik ook mooie jurken gepast, maar nog niet HET kleed, hopelijk morge wel
Bij Youniek was alles naar wens en werkelijk alles is er mogelijk!Ik denk niet dat de volledige nieuwe collectie al binnen was. Ik heb uiteindelijk wel een jurk gekozen uit de nieuwe collectie.Veel plezier!
Ik heb Louboutins gekocht in Parijs, ik was er meteen verliefd op! Ze kosten misschien iets meer dan andere trouwschoenen, maar je trouwt maar 1 keer natuurlijk ;-).Ik heb ook een 41 en de schoenen zijn zeker niet breed.
Ik heb er mijn jurk gevonden en moet nu ook op zoek naar schoenen. Ik volg hier mee.Welke jurk heb jij gekozen?
Ik heb geen idee van de naam van de jurk. Schoenen is voor mij echt heel moeilijk om te vinden. Het merk dat ze daar hebben is allemaal veel te breed voor mijn voeten...
Hey Sofie,Ik ben pas ook bij Youniek geweest voor de schoenen van Elsa Coloured Shoes. Heel mooi, maar paste ook niet goed aan. Daarna ben ik bij Van Look in Zandhoven gaan kijken, maar de collectie daar is erg beperkt. Nu heb ik mijn schoenen gevonden op Zalando! Ik heb er daar verschillende besteld en enkel degene gehouden die ik mooi vond en goed zaten. Ik heb er besteld van Evita en deze passen heel goed aan (ik heb ook smalle voeten).Nog veel succes!groetjes,Sophie