Terug naar overzicht
Beste Inge, Eerst en vooral van harte proficiat met jullie verloving en jullie spannende trouwplannen. In welke regio zal jullie trouwfeest doorgaan? Met mijn bedrijf Art'Anna Weddings en Events organiseer ik met heel veel passie en enthousiasme huwelijken en evenementen in België en in Italië. Daarnaast koester ik ook een grote liefde voor de styling van de locaties, een onderdeel van het huwelijk dat altijd maar belangrijker wordt. Meer informatie vinden jullie op mijn website (www.artanna.be - events@artanna.be) of op mijn Facebook pagina, maar ik geef jullie natuurlijk graag veel meer toelichtingen tijdens een volledig vrijblijvend kennismakingsgesprek.Met feestelijke groeten,Helena Steurbaut Art'Anna Weddings & Eventswww.artanna.be info@artanna.be
Beste Inge, Eerst en vooral van harte proficiat met jullie verloving en jullie spannende trouwplannen. In welke regio zal jullie trouwfeest doorgaan? Met mijn bedrijf Art'Anna Weddings en Events organiseer ik met heel veel passie en enthousiasme huwelijken en evenementen in België en in Italië. Daarnaast koester ik ook een grote liefde voor de styling van de locaties, een onderdeel van het huwelijk dat altijd maar belangrijker wordt. Meer informatie vinden jullie op mijn website of op mijn Facebook pagina, maar ik geef jullie natuurlijk graag veel meer toelichtingen tijdens een volledig vrijblijvend kennismakingsgesprek.Met feestelijke groeten,Helena Steurbaut Art'Anna Weddings & Eventswww.artanna.be info@artanna.be
Zoek je een professioneel persoon om je zaal te versieren? Of iemand die je vrijwillig komt helpen hiermee? Want met de titel alleen is het niet erg duidelijk ;-)