Terug naar overzicht
Zet hem op kapaza met een foto erbij, dat helpt.Ook bij tweedehands verkoop verlies je veel hoor.Is er geen optie om enkel het voorschot te laten vallen in de winkel zodat ze het in hun sale kunnen verkopen?Groetjes
Toch jammer dat je je verplicht voelde om een kleed van 1350 euro te kopen! Als de verkoopster/verkoper je heeft overhaalt hebben ze eigenlijk hun werk niet goed gedaan in de winkel!Hopelijk kan je hem aan iemand kwijt en haal je op die manier toch wat centjes terug!
Hey meid, wat jammer dat ze u hebben om gepraat! Ik zou wel wat foto's willen van het kleed. Heb je er waar jij het aan hebt? schonewilledeborah@hotmail.com groetjes
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ook ik had het gevoel te snel beslist te hebben en me laten overhalen door de verkoopster. Ik had ook al een stevig voorschot betaald.Ik heb echter de bestelling on hold kunnen zetten. Ik mocht dan terug naar de winkel gaan om nog nog andere kleedjes te passen. Mijn voorschot kon ik niet terugkrijgen en ik was gebonden aan de winkel. Maar ik heb wel nog eens opnieuw verschillende kleedjes gaan passen. Uiteindelijk heb ik een ander kleedje gekozen.Heb je dit al voorgesteld in de winkel?
Dag dames, De winkel heeft me ook totaal geen goed gevoel achtergelaten, daarom dat ik daar ook niet voor een andere ga. Heb dé jurk nl ergens anders gevonden :-)Intussen staat ie inderdaad ook op een paar tweedehandssites, dus hopelijk is er wel interesse. Deborah, ik bezorg je zo meteen een mail met de foto's in. Dank voor jullie lieve reacties! :-)