Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau Ouders

15-10-2015 14:19:45
Hallo bruidjes,

met nog 43 dagen op de teller begint de stress toch stilaan toe te nemen ;-).
We zijn nu nog bezig met de laatste dingen zoals de cadeautjes voor iedereen en de bedankjes voor de gasten.
Als cadeau voor de ouders haddden we gedacht aan een bos bloemen en een mooie fotokader. Dit is wel een vrij standaard cadeau dus ik zou zeggen leuke suggesties zijn altijd welkom ;-) en anders zijn we opzoek naar een mooie kader. We willen niet zomaaar een typische kader geven. Ik had eentje gezien op Brianto maar deze is niet meer in stock. Hebben jullie een idee waar je een mooie gegraveerde kader kan kopen?

groetjes,
Annelies

Annelies
28-11-2015
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 904

lynn
16-9-2016
 Meld misbruik18-10-2015 21:05:03

Hey,
Wij gaen foto's gaen nemen in februari of maart en mijn broer is grafisch ontwerper en gaat 4verschilende foto's bewerken in ons thema ( zwart/wit foto's en wit/rood) dus hij gaat iedere foto bewerkn in zwart wit met rood accent. Elk krijgt een andere foto (mijn en zijn ouders gescheiden) Daarnaast hebben wij nog via de fotograaf voor elk een mini album met harde kaft met onze mooiste foto's. Maar wij vinden de getuigen hetmoeilijkst.. wa hebben jullie?

Alena
11-6-2016
 Meld misbruik19-10-2015 9:34:03

Ik volg even mee want ik heb zelf geen idee :-)
Mijn nicht had een puppy gegeven aan haar ouders maar dat zie ik niet zitten haha! Bij de overige trouwfeesten waar ik naartoe gegaan ben werd dit precies niet gedaan (of heb ik toch gemist).

Annelies
28-11-2015
 Meld misbruik19-10-2015 16:51:19

Wij hebben voor de getuigen gepersonaliseerde flessen genomen van hetgene dat ze graag drinken zoals porto, bier (in dit geval 2 grote). Ik had dit gevonden op de site http://www.yoursurprise.be/drank-cadeau . Je kan natuurlijk ook altijd een gepersonaliseerd pen geven. Mini album is ook wel een heel goed idee om cadeau te doen aan de ouders. Daar ga ik ook is achter horen bij onze fotograaf. Ik denk dat we ook gaan voor een gegraveerde kader met foto en bloemen en dan achteraf kunnen we een mini album geven van de dag zelf.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...