Terug naar overzicht
Hey, Wij gaen foto's gaen nemen in februari of maart en mijn broer is grafisch ontwerper en gaat 4verschilende foto's bewerken in ons thema ( zwart/wit foto's en wit/rood) dus hij gaat iedere foto bewerkn in zwart wit met rood accent. Elk krijgt een andere foto (mijn en zijn ouders gescheiden) Daarnaast hebben wij nog via de fotograaf voor elk een mini album met harde kaft met onze mooiste foto's. Maar wij vinden de getuigen hetmoeilijkst.. wa hebben jullie?
Ik volg even mee want ik heb zelf geen idee :-) Mijn nicht had een puppy gegeven aan haar ouders maar dat zie ik niet zitten haha! Bij de overige trouwfeesten waar ik naartoe gegaan ben werd dit precies niet gedaan (of heb ik toch gemist).
Wij hebben voor de getuigen gepersonaliseerde flessen genomen van hetgene dat ze graag drinken zoals porto, bier (in dit geval 2 grote). Ik had dit gevonden op de site http://www.yoursurprise.be/drank-cadeau . Je kan natuurlijk ook altijd een gepersonaliseerd pen geven. Mini album is ook wel een heel goed idee om cadeau te doen aan de ouders. Daar ga ik ook is achter horen bij onze fotograaf. Ik denk dat we ook gaan voor een gegraveerde kader met foto en bloemen en dan achteraf kunnen we een mini album geven van de dag zelf.