TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lies
30-6-2007
|
10-2-2007 15:44:32
Hoi Evi!
wij zijn zelf ook al twee jaar aan het dansen, maar hebben van mambo en rumba enkel nog maar basispassen gehad, en die lijken mij in elk geval wel te doen met jou kleed. Wij gaan zelf trouwens een tango doen, maar ik laat mijn jurk maken en heb eigenlijk twee jurken aan! (een lange, maar dat is eigenlijk een soort jas die open en dus uit kan, en daaronder een heel eenvoudig kort jurkje waarmee ik makkelijk kan dansen).
Maar misschien kan je het eens uittesten? Natuurlijk mag hij je jurk niet zien, maar ik ga Peter (mijn verloofde) een blinddoek omdoen en dan in de huiskamer testen. Hij voelt je jurk dan wel, maar ziet ze niet. En blind dansen moet eigenlijk wel lukken met een beetje ervaring!
Veel succes! Lies 30-06-07
|
|
Katrien
18-8-2007
|
10-2-2007 15:56:24
Hoi,
Ikzelf zou ook de rumba willen, moet alleen m'n vriend nog zo ver krijgen...hij vind dat'm dan te veel met z'n...moet wiebelen ervoor... Zoals Lies ook al zei zou ik het uitproberen. Eventueel in de winkel een paar passen doen. De mambo denk'k dat wel al moeilijker gaat gaan dan de rumba...
Veel succes! Groetjes, Katrien 18-08-2007
|
|
Lieve
1-9-2006
|
10-2-2007 20:54:51
Hey,
wij hebben een rumba als openingsdans gedaan. Het enige nadeel van mijn jurk was dat ze bijna tot op de grond kwam. Zelfs met de sleep naar binnen gestoken trapte ik op mijn zoom bij sommige stappen. Ik heb de rok dus met sluitspelden een beetje opgehaald en toen ging het perfect.
Ik moet wel zeggen... we hebben onze openingsdans 's middags eens uitgeprobeerd met de kleren aan en toen was het wel stressen omdat ik telkens bijna viel. Maar het is gelukt en het was hét mooiste moment van de hele dag voor mij.
Groetjes, Lieve
Groetjes, Lieve
|
|
Isabel
11-8-2007
|
11-2-2007 13:29:46
Hey,
wij willen als start van ons dansfeest een swing doen. Mijn kleed is echter niet echt gemakkelijk om mee te dansen, laat staan een swing. Ik ga mijn kleed voor die dans ook op de één of andere manier zien op te spelden want anders gaat het niet lukken.
Groetjes, Isabel 110807
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|