Terug naar overzicht
HalloIk zit een beetje met hetzelfde probleem.Onze kerk ligt op 500 m van ons huis. Vind het wat onnozel om zoveel geld te betalen om 500 m ver ter rijden. Ook zouden we met onze eigen wagen naar de feestzaal gaan dus tzou echt enkel zijn om 500 m door naar de kerk en 500 m terug te rijden.Een tof idee is om met een bakfiets te gaan naar de kerk als je niet ver woont.Jij zit in de bakfiets je papa rijdt, en terugkerend rijdt je man.Je suite loopt erachter.Helaas kunnen wij dit niet doen want de zus van mijn toekomstige deed dit zo.Er kwamen hier heel veel positieve reacties op!Groetjes
Da's een superschattig idee!Jammergenoeg is het bij ons nog wel een kilometer of 3 en zijn onze moemoetjes in de suite niet allemaal meer goed te been.En die mustang voor ons, dat is echt een must voor mij :).
Bij ons ook een beetje een probleem. Onze zaal ligt ook op 45 min rijden. Mijn verloofde wil graag dat we een bus huren voor alle onze suite maar dan zitten we met het probleem dat zij geen auto bij de zaal hebben staan en dus s'avonds niet naar huis kunnen. Oftewel zouden ze s'middags als wij foto's gaan maken terug naar huis worden gebracht met het busje om hun auto te gaan halen. Dit vind ik jammer van de tijd voor hun zijn ze toch alweer 1,5u weg maar ook zotte werk! We zijn nog het kijken hoe we dit gaan oplossen. Als het van mij afhangt gewoon iedereen met zijn eigen auto. En wij dan in een bruidsauto. Het is tenslotte maar gewoon vervoer. Dilemma!
Dag Carolien,Nog op zoek naar vervoer?Misschien wel iets voor jullie?Daarom wil ik ons even voorstellen.De Ras Exclusief Vervoer - Keuze uit verschillende luxueuze wagens. - Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakkettenBenieuwd naar meer? Neem gerust eens een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be