Terug naar overzicht
Hallo.Wij trouwen volgend jaar in Feestzaal De Grote Stove in Zuienkerke. Het ligt dicht tegen ons boerderij'tje & we zijn verzot op de landelijke stijl. Enkel ... na het lezen van een aantal meningen op deze site beginnen wij ons wat zorgen te maken ... Heeft er iemand ervaringen in verband met deze feestzaal of eventuele tips? Een dikke merci op voorhand. Groetjes, Jana & Tom.
Voor de keren dat ik er draaide, was er toch niets op aan te merken. Ik stond zowel al in de zaal zelf vooraan, als in het achtergedeelte tijdens dagfeest (zeer klaar) waar ze anders de receptie van een avondfeest houden. Eerder beperkt in aantal personen voor een dansfeest.
Net zoals collega Peter (Infinity) heb ik nog geen slechte ervaringen met de grote stove, ik ben er steeds vriendelijk ontvangen.
Hallo,wij zijn deze zaal ook gaan bezoeken. We hadden niet echt een goed gevoel bij de zaakvoerder en zijn manier van aanpakken. Dat kan natuurlijk ook aan ons liggen dat 'de klik er niet was'. We zijn er wel al een aantal keer geweest naar babyborrels en huwelijken en dit was steeds in orde. Heel lekker om te eten en natuurlijk een hele mooie zaal. Veel succes!