Terug naar overzicht
Wij hebben 10 kamers ter beschikking op onze locatie, waarvan uiteraard twee voor onszelf en onze kinderen en de anderen voor onze getuigen en naaste vrienden en familie. We hebben gevraagd om deze kamers reeds de avond voordien, vrijdagavond dus al ter beschikking te hebben (reservatie voor twee nachten dus) en we maken er met z'n allen de avond voordien reeds een rustige maar supergezellige avond van met een licht diner. Na het ontbijt zaterdagochtend, ook weer gezellig met dezelfde bende, komen de Visagiste en kapster dus ook naar de locatie om nadien van daaruit naar het gemeentehuis te vertrekken tegen de middag.😊
Wij zijn op hotel gegaan. We hebben aan mijn ouders gevraagd om, terwijl wij foto's maken zijn en er even "pauze" is in de lunch (tussen hoofdgerecht en dessert) om onze spullen naar daar te brengen en de kamersleutel mee te brengen. We hadden oorspronkelijk gevraagd of we nog 's nachts konden inchecken en dan eventueel onze spullen al de avond voordien konden brengen, dit was ook geen probleem, ze zouden dan de nachtwaker informeren dat we nog laat zouden arriveren. Wij zaten dan ook met het auto-probleem. Daarom de hulp van mijn ouders ingeroepen (mijn papa is met onze auto gereden, mijn mama is hem nagereden en heeft hem mee terug naar onze feestlocatie gebracht), en zo viel alles in de plooi. Doe gewoon concrete voorstellen bij het hotel, of vraag naar hun idee hierover, ze zullen je zeker wel helpen :).