Terug naar overzicht
Ik denk dat u de enige twee oplossingen zelf aanhaalt...een hapje meer of minder zal het verschil niet maken, het wordt nog zo leuk ook volgens mij, succes.
Idd, de beste opties geef je zelf maar schiet je ook onmiddellijk terug af...Jullie kunnen misschien een activiteit voorzien voor die familieleden? Ergens minigolfen, een culturele gidsing,..
Ik sluit me volledig aan bij Patrick. Bij ons wordt trouwens iedereen naar de receptie gevraagd, zowel de mensen die blijven voor het diner en avondfeest, als diegenen die niet blijven.
Ik zou ook iedereen naar de receptie vragen dan.. maar anders kan je misschien een stadswandeling met gids in gent ofzo voorzien voor de familie van west-vlaanderen (natuurlijk lopen die daar dan wel met hakken en hun mooie outfits etc) of doe je eventueel na de kerk een cavabar zodat ze daar een tijdje kunnen blijven staan?
Bij ons komen ook de mensen van het avondfeest naar de receptie. Normaal gezien doe je toch hoe dan ook een apperitief met hapjes voor de gasten van het avondfeest En of het dan 1 uur of 2 uur is ;-)