Terug naar overzicht
Hey toekomstige bruidjes,
Ik wil graag enkele mensen in de bloemetjes zetten en ten zeerste aanraden!
- Fotograaf Ralf Czogallik preview van onze foto's: http://eppel.nl/preview-bruidsfotografie-melle-roeselar... gewoon TOP, niet goedkoop maar het meer dan waard! Supertevreden van!
- Makeup door Elke WillemenToffe madam en uiterst getalenteerd, makeup was prachtig- Het Fabriekspand in RoeselareHet contact met Anneke verliep heel vlot en vooral een mooie zaal :) Drank (behalve wijn & apero) aan brouwersprijzen dus dat scheelt wel!
- Traiteur Leconte uit Oudenaardefantastisch personeel! eten en wijn was super! Ontzettend veel complimentjes gekregen over het eten.
- The Diligence Companygoed contact + stipt op tijd, alles zoals afgesproken
- Pierre-Yves, Aalstsuperveel keuze en goede service
- grafisch ontwerpster sofie mus, mustique uit gentSofie heeft echt gezorgd voor de gouden draad (thema was goud, wit :) ) doorheen ons feest. Onze save the dates, uitnodigingen, stickers voor de potjes honing, menu's, tafelplanning, etc alles was tot in de puntjes afgestemd op elkaar en afgewerkt. top drukwerk!
- DJ LottoVoor ons geslaagd, iedereen stond constant op de dansvloer
- Bloemen en decoratie: Faits di Vert uit OostrozebekeEcht ongelofelijk wat die mensen gedaan hebben! ik vertelde hun de themakleuren en wat ik wou adhv enkele foto's maar wat zij hebben gedaan oversteeg alles. Het was perfect! ze zijn zo creatief en ook duidelijk qua budget wat wel en niet lukt.
Voor iedereen van wie de grote dag nog moet komen, maak er een fantastisch feest van! :)