Terug naar overzicht
Wij wouden ons feest ook daar geven maar blijkbaar was de zaal niet vrij. Dus hebben we verder gekeken en hadden ons oog laten vallen op il carpaccio in houthalen. Dus deze hebben wij genomen omdat ik van Italiaanse afkomst kom. Ineens belde ze dat de zaal toch vrij was. En we vertelde da het nu te laat was. Ik hoor van mensen dat het eten niet goed is en sommige zeggen van wel. Groetjes
Wij zijn op de proefavond geweest en er ging wel wat mis. Maar denk wel dat deze catering "taste" zeker aan te raden is!
Beste Deborah,Hoe bedoel je .... 'er ging wel wat mis?'....GroetjesDorien
Ik ben er naar een trouwfeest geweest! Het was er ontzettend warm! Maar alleszins heel mooi aangekleed en eten was ok!
Koud eten vooral. Slechte organisatie.. Ook vind ik een dik min punt dat je naar boven moet ik de koude zaal voor naar de wc te gaan. Niet echt handig voor oudere mensen. Er is wel een lift maar traag en blijft vaak hangen
Hoi Deborah,Het gedeelte van de wc's zou opgelost moeten zijn tegen dat wij trouwen. Momenteel wordt het verbouwd... de zaal zou volledig vernieuwd zijn met toiletten ed beneden....Koud eten en slechte organisatie is natuurlijk een ander punt...
Hoi Deborah,
Het gedeelte van de wc's zou opgelost moeten zijn tegen dat wij trouwen. Momenteel wordt het verbouwd... de zaal zou volledig vernieuwd zijn met toiletten ed beneden....
Koud eten en slechte organisatie is natuurlijk een ander punt...