Terug naar overzicht
Ik, mijn mama en schoonmama zijn naar kapsalon boudrez in aalter geweest maar dat is wel redelijk ver voor jullie en ze komen niet aan huis..
Heb je Haircorner Zele als eens geprobeerd?Toen mijn beste vriendin trouwde zijn wij naar Haircorner in Zele geweest. We hebben ons haar en make-up daar laten doen voor. Zeer tevreden van en niet super duur.
Heb je Haircorner Zele als eens geprobeerd?
Toen mijn beste vriendin trouwde zijn wij naar Haircorner in Zele geweest. We hebben ons haar en make-up daar laten doen voor. Zeer tevreden van en niet super duur.
Hoi Anneliesik ben zelf onlangs bij kl bruidskappers geweest. Zij komen aan huis, denk in heel belgie. Was er echt supertevreden van!Voordien was ik al bij 2 andere kapsters geweest (denk dat ik een moeilijke ben :-) ) en het trok echt op niks, kapsel liet los na een uur. (was bij Nathalie de Bock, en andere keer bij Feyaerts Michel)Ik weet wel niet of ze gaan kunnen want ik hoorde dat ze vaak al een jaar op voorhand volzet zijn.Je kan altijd proberen hé.
Hoi Annelies
ik ben zelf onlangs bij kl bruidskappers geweest. Zij komen aan huis, denk in heel belgie. Was er echt supertevreden van!Voordien was ik al bij 2 andere kapsters geweest (denk dat ik een moeilijke ben :-) ) en het trok echt op niks, kapsel liet los na een uur. (was bij Nathalie de Bock, en andere keer bij Feyaerts Michel)Ik weet wel niet of ze gaan kunnen want ik hoorde dat ze vaak al een jaar op voorhand volzet zijn.Je kan altijd proberen hé.