Terug naar overzicht
wij hadden een groot bord gemaakt met de foto van filmkoppels zoals rose & jack uit de titanic, allie en noah uit the notebook, johnny & baby van dirty dancing etc en daarbij de namen geschreven en dan op de tafels stond in een houdertje dezelfde foto als van op het bord. De mensen konden tijdens de receptie het bord bekijken en kijken waar ze zaten :) heel veel toffe reacties op gekregen.ik kan je het ontwerp wel eens doormailen mocht je willen.
wij hadden een groot bord gemaakt met de foto van filmkoppels zoals rose & jack uit de titanic, allie en noah uit the notebook, johnny & baby van dirty dancing etc en daarbij de namen geschreven en dan op de tafels stond in een houdertje dezelfde foto als van op het bord. De mensen konden tijdens de receptie het bord bekijken en kijken waar ze zaten :) heel veel toffe reacties op gekregen.
ik kan je het ontwerp wel eens doormailen mocht je willen.
Hey Nina, Zou je dat is naar mij willen doorsturen? We hebben al wel een thema maar is wel een leuke manier voor de verdeling.Mijn email is Annelies_thijs@hotmail.comgroetjes,Annelies
Hoi,Kan je dit naar mij ook even doormailen? Heb ook wel interesse! Alvast bedankt!jessie_rotthier@hotmail.com
Dag Nina,Wat een leuk idee. Wij gaan onze hobby's gebruiken om elke tafel een 'naam' te geven. Maar wij waren er nog niet uit hoe je de gasten duidelijk maakt aan welke tafel ze zouden zitten. Zou je mij ook het ontwerp van uw bord kunnen doormailen? valeri_dekimpe@hotmail.com. Alvast bedankt en nog veel succes! Groetjes, Valéri
Hoi Nina! Zou je mij dit ook eens willen doormailen alsjeblieft? Dank u wel! :) Mijn mailadres is: niekehemelaer@hotmail.com
Hoi Nina! Zou je mij dit ook eens willen doormailen alsjeblieft? Dank u wel! :)
Mijn mailadres is: niekehemelaer@hotmail.com
Zou je het ook aan mij willen doorsturen aub? psaldi81@hotmail.comAlvast bedankt
Wij hadden een huwelijk met als rode draad Londen. Iedereen kreeg van ons een metroticket met hun halte op in ruil voor een polaroid foto. Iedere tafel had de naam van een Londens metrostation.
hoe ben je aan een polaroid fototoestel gekomen?Wil je het ook eens doorsturen naar mij?Evelynfeys@hotmail.com
@ Evelyn een polaroid kan je zowat overal huren als je wilt. Wij hebben gewoon een gekocht in de hema vindt je de fuji instant mini voor 65euro. Kwaliteit is echt super! foto's zijn ongeveer de grote van een bankkaart. We gaan deze gebruiken voor ons gastenboek.