Terug naar overzicht
HalloLeuk om te horen dat je nog steeds terugkijkt met heel veel plezier naar deze dag!Ik hoop dat het bij mij ook zo zal zijn!Trouwen betekent heel erg veel voor mij en ik hoop vooral dat mijn mama het nog kan meemaken. En dat ze redelijk goed zal zijn op deze dag. Dan zal het grootste deel al geslaagd zijn voor mij. Want mijn mama is ziek.Wat jou trouwjurk betreft zou ik indien je er nog in kan dezelfde jurk opnieuw dragen. Ikzelf ben nogal emotioneel op zulke vlakken. Het lijkt me prachtig om dit zoveel jaar later voor de kerk te kunnen doen met dezelfde jurk.Natuurlijk kan je je jurk eventueel een klein beetje laten aanpassen zodat het dezelfde jurk is maar een klein beetje anders. (bustier -> niet bustier of omgekeerd, sleepje, hoepel, mouwtjes, ...)Ikzelf deed het trouwkleed van mijn mama aan als aankondiging aan iedereen dat we zouden trouwen. Nog even gedacht om in dit te trouwen want paste perfect en was mits een aanpassing heel modern zelfs. Maar dan toch de keuze gemaakt om zelf een jurk te gaan kiezen.GroetjesNele
Ik vind dezelfde jurk een heel romantisch idee! Doen!En zoals Nele zei: eventueel enkele aanpassingen als je er ook een nieuw gevoel bij wil.