Terug naar overzicht
Hallo iedereen
Hier ben ik weer maar eens met een vraag :)
Ik ben een tijd geleden mijn trouwjurk gaan kiezen. Bij het prijskaartje moest ik wel even slikken, maar dat heb ik er voor zo een dag wel eens voor over! Nu wou ik ook heel graag een sluier, maar de dame uit de winkel liet mij er enkele zien en zei dat de sluiers tussen de 400 en 500 euro waren...
Als ik dat optel bij de prijs van de jurk zit ik echt veel te veel over mijn budget, dus ik heb het dan maar niet gedaan.
Nu kan ik het idee van een sluier maar niet uit mijn hoofd zetten! Weten jullie winkels waar de sluiers wel heel mooi zijn, maar iets minder duur? Als ik wat rondkijk, heb ik het gevoel dat ik er wel juist een hele dure winkel uit gekozen heb op vlak van de sluiers. Naar een andere bruidswinkel durf ik niet gaan, omdat ze het daar volgens mij niet gaan appreciëren als je daar alleen maar de sluier gaat gaan kopen...
Ik zit trouwens een beetje met een dubbel gevoel: ik zeg echt al jaaaaren dat ik met een sluier wil trouwen, maar mijn kiesgezelschap hebben het mij allemaal afgeraden omdat ze de achterkant van mijn trouwkleed super mooi vinden en dat de sluier de jurk geen extra waarde geeft.. Maar ik wil het zo graag! :s