Terug naar overzicht
Hallo,
Heeft iemand nog ervaringen met één van voornoemde zalen?
Wij houden een bruiloft in beperkte kring, dus qua grootte voldoen deze locaties zeker, maar ik lees tegenstrijdige berichten ivm organisatie, menu (grootte van de porties, etc).
Wij zijn voorlopig enkel nog maar het Kasteel van Laarne en Carelshof gaan bezoeken. Carelshof vond ik er nogal onverzorgd uitzien (buitenkant + tuin en de binnenkant mag ook eens opgefrist worden), maar ik lees wel positieve recensies. Qua prijs zitten beide zalen min of meer in dezelfde prijsklasse en we werden in beide zalen vriendelijk onthaald. Kasteel van Laarne heeft ook een gastenkamer een beetje verder waar we kunnen overnachten.
Alvast bedankt.
Beste Kasteel Oudenberg Geraardsbergen kan ik u niet aanraden want de rekening is altijd meer en het eten is ook niet top ze bedriegen de mensen groetjes
Carelshof is dik OK - alleen zijn ze voorstander van buffetten waardoor het diner wel kan uitlopen.
Kasteel van Lebbeke zal je niet binnenraken.Wij waren heel vroeg aan het kijken, maar we waren met te weinig mensen (>100).Ze willen enkel grote groepen.Anders mag je op een vrijdag gaan, maar op zaterdag raak je niet binnen!