Terug naar overzicht
Hoi, Wij zijn ook in Le Cirq geweest, maar ik vond die zaal niet zo echt Top ;) Paste niet bij onze thema kleur want alles is er wel heel rood :D En ik vond de vele trappen niet zo handig voor de oudjes onder de families. Maar in ieder geval in Geel recht tegenover Bobbejaanland heb je ook nog een zaal die heet Cobra Deluxe. Dat is wat vergelijkbaar.Groetjes!
Beste BiekeWe kunnen voor u een parochiezaal inrichten met toffe belichting en aankleding voor een stevig dansfeest. Kijk zeker in onze rubriek zaal aankleding. http://www.jackosound.be/zaalaankleding.html Vriendelijke groetenBart JonkerszaakvoerderJacko Sound bvba
Hoi Bieke,Elke zaal is aanpasbaar mits enige inbreng van decoratie en de juiste verlichting.Mocht je ook nog op zoek zijn naar een dj, dan kunnen we vrijblijvend eens een afspraak makenInfo via 0498/36.34.56 of wimvdantwerp@hotmail.comGrtj,Dj WiMiX
Cobra is niet in Geel maar Lichtaart, een deelgemeente van Kasterlee...
Misschien het Kioskafé in Poppel.Ik ben daar al naar 2 trouwfeesten geweest en daar focust men echt op het 'fuifgebeuren'. Er hangt een hele toffe en eigentijdse sfeer.In ieder geval veel succes met je zoektocht.
Oh super jammer! Wij trouwen 6 mei in Le Cirq :-) veel succes allesinds met je zoektocht.
Hey lies, gefeliciteerd met je huwelijk. Wij hebben le cirq ook als feestzaal. Ik wou eens horen hoe het mee gevallen is bij jullie?