Terug naar overzicht
Dag SonjaToevallig trouwde een hele goede vriendin van me op 24/10 in Hof ten Steen. Het eten was erg lekker.Voldoende hapjes en drank tijdens de receptie en tijdens het diner werd er keurig rekening gehouden met de mensen die andere eetgewoonten hadden (veggie, geen vlees, geen vis, zwanger, etc..).Het koppel had gekozen voor een vast voorgerecht en hoofdgerecht. Het dessert was in buffet stijl.Alles was erg netjes gepresenteerd, de cuisson van de vis en vlees was heerlijk. De groenten die erbij zaten waren niet platgekookt of iets dergelijks en pasten er goed bij. De kelners kwamen iedere keer ook terug voor het geval dat iemand grote honger had. Als er iemand was die bvb vroeg om het vlees nog wat extra te bakken, was dit ook geen enkel probleem.Het dessertenbuffet was subliem: veel keuze, prachtig gepresenteerd en zeer lekker.Eventuele minpunten: ik moet al heel hard zoeken om er een te vinden en het enige dat me te binnen schiet is dat de auberginekroketten een tikkeltje droog waren op de receptie.Hoop dat dit helpt.GroetjesAnny