Terug naar overzicht
Super dikke proficiat Stephanie!!!Nu verder genieten van het verder voorbereiden ;-)Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttp://www.marrynique.be/ https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
Stephanie,Dat is inderdaad een prima keuze! Ik zit er begin april ook voor een trouwreportage... In het verleden hoorde ik niks dan lof over deze zaal!Succes met de verdere voorbereidingen,Greetz,Christwww.christvilez.be
Stephanie,
Dat is inderdaad een prima keuze! Ik zit er begin april ook voor een trouwreportage... In het verleden hoorde ik niks dan lof over deze zaal!
Succes met de verdere voorbereidingen,
Greetz,
Christ
www.christvilez.be
Stephanie, ben zelf van Deinze en nog niets dan lof gehoord hierover!
Hey stephanie,Wij trouwen er volgend jaar in april, waar christ dus onze trouwreportage doet ;)Wat gaan ze juist aanpassen? Benieuwd of het tegen onze trouw al zou aangepast zijn!Groetjes Sanne
Sanne, de klapdeurtjes en pilaren zouden vervangen worden door een systeem dat in het plafond verwerkt is, we zijn ook benieuwd!
Wij Trouwen in juli 2017. Wij hebben maar 1 feestzaal bezocht en onmiddellijk hier vast gelegd. We hadden er direct vertrouwen in en ik dacht 'waarom er nog tijd in steken om ergens anders te gaan?' . Inderdaad de deuren gaan ze vervangen door een systeem die in het plafond verwerkt is om het iets meer open te maken. Blij dat jullie er zo veel bezocht hebben en er deze uitspringt. Ben er echt van overtuigd dat we een goede keuze gemaakt hebben. Weten jullie al of je de huisdj neemt? Ik vind dit heel belangrijk voor de sfeer en vindt niks van hem terug op internet.
Wij Trouwen in juli 2017. Wij hebben maar 1 feestzaal bezocht en onmiddellijk hier vast gelegd. We hadden er direct vertrouwen in en ik dacht 'waarom er nog tijd in steken om ergens anders te gaan?' . Inderdaad de deuren gaan ze vervangen door een systeem die in het plafond verwerkt is om het iets meer open te maken. Blij dat jullie er zo veel bezocht hebben en er deze uitspringt. Ben er echt van overtuigd dat we een goede keuze gemaakt hebben.
Weten jullie al of je de huisdj neemt? Ik vind dit heel belangrijk voor de sfeer en vindt niks van hem terug op internet.
Wij twijfelen nog voor de huisDJ, we gaan deze week eens een mailtje sturen om af te spreken. Meestal kan je tijdens zo'n gesprekje wel aftasten of je op een zelfde lijn zit qua muzieksmaak. We zijn niet zo'n goede planners dus alles wordt wat op de lange baan geschoven bij ons...
Wij nemen de huisDJ. We hebben er een goed gevoel bij :) hij werkt wel samen met 4 DJ's, het is dan nog te zien wie je krijgt hé! Zeker een mailtje sturen dan legt hij het jullie allemaal uit!Als je nog 2 maandjes geduld heb kan ik laten weten hoe het was ;)
Sanne, begint echt wel te korten voor jullie!Ik heb gisteravond een mailtje gestuurd om wat meer info te vragen :)
Stephanie,Nemen jullie nu de huisdj? Sanne hoe is het verlopen??Ik ben benieuwd! xxx