TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
INFINITY.be (DJ Peter)
|
3-11-2015 20:48:12
Dit is een zeer uitzonderlijke situatie. Iets doet me vermoeden dat dit voor een groot gedeelte mensen van een dansclub of dansschool zijn. Daar is toch de muziek die ze willen? Je hoeft dus maar de persoon die daar de muziekjes verzorgt uitnodigen. Desnoods een huurinstallatie om daar de laptop of iPod aan te sluiten. Maak samen een lijstje van 100 nummers en je bent er...
Je andere genodigden? Er is geen ideale oplossing. Stel dat je een set van 4 à 5 uur voorbereid. Je draait 15 minuten (en hier copieer ik) "salsa, bachata, zouk, kizomba..." daarna 2 polulaire slows, weer een kwartier "salsa, bachata, zouk, kizomba..." een polonaiseronde, kwartier "salsa, bachata, zouk, kizomba..." tja die anderen zullen wat zitten kijken zeker?
Veel succes.
|
|
Annelies
27-8-2011
|
|
|
Kate
30-6-2017
|
3-11-2015 21:43:20
Dankjewel Peter voor je antwoord.
Ik heb me misschien een beetje verkeerd uitgedrukt. We willen niet dat de anderen maar zitten te kijken.
Ik bedoelde dat 10 % van de genodigden geen latin dansers zijn maar we willen dat iedereen evenveel kan dansen.
De latin dansers kunnen evengoed op andere muziek losgaan maar andersom niet.
Het zijn inderdaad allemaal vrienden die we door de jaren heen kennen van dansscholen en feestjes. Dj's kennen we genoeg maar niet voor een trouwfeest.
Dus eigenlijk zoeken we iemand die er gewoon af en toe wat latin ingooit.
|
|
Annelies
27-8-2011
|
3-11-2015 22:13:36
Hallo Kate (is het Kate of Katie?)
Dan zou ik zeker eens horen bij Thierry (de naam die ik doorgegeven heb) Een koppel waarmee ik gewerkt heb waren op Latindansers en hadden hetzelfde verzoek als jij nu. Zij hadden hem als dj en waren super enthousiast over hem.
Succes nog!
Groetjes,
Annelies Vandebon Marrynique Weddingplanner/ceremoniemeester marrynique@gmail.com http://www.marrynique.be/ https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
4-11-2015 11:26:50
Thierry is een goeie collega. Maar dan kan je bij elke mainstream all-round DJ terecht die niet per se zijn standaard lijstje wil komen afspelen.
Je zal toch wel best zelf enkele specifieke gekende tracks met vermelden van het type dans opsporen via de DJ's van de dansclub (aanwezig op het feest?). Beter enkele gekende nummers waar ze regelmatig op dansen, dan iets wat de goedwillende DJ heeft gezocht, maar misschien niet zo vlot ligt.
Doseren van het aantal 'stijldansen' versus algemeen voor iedereen dansbare latin dance/pop is dan de kunst. Danza kuduro vindt iedereen wel leuk.
Latino vibes werken in elk geval zeer op de heupen. Dat wordt een leuk feest!
|
|
Katie
30-6-2017
|
4-11-2015 13:09:29
Annelies, super bedankt. Ik neem zeker even contact op.
Inderdaad Peter, ik kan zelf alle muziek geven die nodig is... dat is ook een beetje de bedoeling, maar zoals je zegt... het doseren zal de kunst zijn en die het ook wil doen, hopelijk vind ik de geschikte dj daarvoor.
|
|
Wim
|
4-11-2015 16:14:49
Hoi Katie,
Graag wil ik eens een afspraak maken voor een vrijblijvend gesprek. Info: 0498/36.34.56 of wimvdantwerp@hotmail.com
Mvg, Dj WiMiX
|
|
Gerry
|
|
|
Wilfried
|
12-5-2016 14:00:08
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|