Terug naar overzicht
HalloJe moet rekenen op 4 maanden levertijd voor je trouwkleed. En dan nog eventueel wat aanpassingen... Dus een maand of 6 minimum voor je trouw.Je kan gerust nu al gaan passen in de winkels. De kleren hebben toch nooit de juiste maat. Is altijd te groot of te klein.Indien je een kleed mooi vind nemen ze je maten, je zegt erbij dat je nog zal vermageren en dan bestellen ongeveer de juiste maat.Achteraf via retouches 2 maand voor je trouw passen ze alles perfect aan jouw maten aan.Ik ben vorige week mijn kleed gaan kiezen in scarpellini in oostende en heel goede ervaringen gehad!groetjesNele
Hallo Lynn,Ik zou er persoonlijk ook niet mee wachten tot volgend jaar.Indien je nu al gaat heb je immers de keuze tussen de collecties van 2015 en de al nieuwe collectie van 2016.De jurk zal dan toch moeten worden besteld en de eerste pas is dan toch pas voor volgend jaar.Veel succes alvast!
Zoals de andere bruidjes zeiden zou ik ook niet wachten, ik ben in September getrouwd en ben gaan passen ook het jaar ervoor in November, de nieuwe collective is toch uit. en inderdaad ik was ook 7 kg kwijt en ze passen de jurk volledig aan hoor!
De bruidscollectie komt maar 1 keer per jaar uit, in oktober, dus het heeft weinig zin om te wachten tot in februari.Er zal niets nieuws hangen, integendeel, er zal enkel minder keuze zijn.Er nu voor gaan zou ik zeggen! :)
Hoi Lynn,Zeker niet wachten. Het kan altijd zijn dat je een kleed vindt van een leverancier die een langere levertijd heeft.Je kan bij zoiets nooit te vroeg zijn. Anders gaat het vliegen en stressen worden op het einde, en dat willen we niet hé :-)Als je denkt dat je nog gaat vermageren kan je altijd een maat kleiner bestellen, of als je dat niet riskeert kan de winkel als ze een goed naai-atelier hebben (normaal gezien wel) het kleed ook nog kleiner maken.Veel plezier met de zoektocht!!Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttp://www.marrynique.be/ https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
Dank u wel voor de reacties :) kga deze middg met goed gevoel mijn eerste winkel doen :)
Hallo,Ik trouw in augustus en ben dinsdag mijn trouwkleed gaan kopen.Ik moet in januari pas men definitieve maten doorgeven aangezien ik nog van plan ben 10 kg af te vallen.En dan 2 maanden voor de trouw nog eens passen. Ze kunnen veel aanpassen.
Ik heb mijn kleed al van december 2014.Iedereen vond dat ook te vroeg, maar ik ben er nog steeds zot van en je moet sowieso twee keer terug gaan om te passen. Dus wat maakt het uit :)
en heb mijn droomkleed van collectie marylise een prachtkleed besteld :D en iedere keer als ik foto zie ben ik meer en meer verliefd :D dus het gaat een TOPKLEED zijn :D