Terug naar overzicht
Dag Ilse, Een kleine maand geleden zijn we er naar een huwelijksfeest geweest. Was zeker en vast in orde, eten en hapjes zeer verzorgd ook bediening vond ik zeer goed.Wat ik persoonlijk wat jammer vond is dat de receptie plaatsvond tussen de tafels waar het diner dan ook was, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. Verder zeker niets op aan te merken, ook zeker genoeg parking en een mooie locatie !Succes!
Dag Ilse, Ik kwam hier als fotograaf een paar keer, ik vind het een van de beste zalen in de streek..De receptie 's zomers is wel buiten bij mooi weer..Een aanrader!Greetz,Christwww.christvilez.be
Dag Ilse,
Ik kwam hier als fotograaf een paar keer, ik vind het een van de beste zalen in de streek..
De receptie 's zomers is wel buiten bij mooi weer..
Een aanrader!
Greetz,
Christ
www.christvilez.be
Als DJ's uit de streek kennen wij Hof Ter Molen zeer goed. Aanstaande zaterdag trek ik er naar toe... Lekker, aangenaam, fijne bediening. Het is plezant om met zo'n mensen samen te werken. Dieter en zijn pa Antoon zijn vakmensen, ze hebben ook een zeer succesvolle traiteurzaak in het dorp. Niet twijfelen.
Ik trouwde er 2 jaar geleden en zou het er zo weer doen. Fijne samenwerking met de mensen, alles zeer goed verzorgd, eten was overheerlijk en we werden goed begeleid. Het is bovendien makkelijk bereikbaar, heeft eigen parking en wij, als bruidspaar, konden er gratis overnachten. Ik kan de zaal alleen maar aanbevelen.
Wij doen ons huwelijksfeest in april daar, we zijn er al eens gaan eten en het was super in orde! Ben benieuwd!
Hey Indhia, Wij gaan ons feest daar ook houden. Het zal wel een jaartje later zijn :) Wij gaan er ook nog eens gaan eten. Allemaal bedankt voor de reacties! Ons besluit was snel gemaakt!