Terug naar overzicht
De winkels van Anne Sophie hebben super veel keuze, aan heel interessante prijzen. Ze hebben verschillende filialen o.a. In Brasschaat en Kraainem. Ik heb daar al veel leuke kleedjes gevonden.Groetjes
Als je een goede winkel gevonden hebt: laat maar weten want wij willen ook graag met die themakleur werken! :-) En o, ik zie dat we ook op dezelfde dag trouwen! :-)
Anne Sophie is inderdaad een leuk adres, maar het gaat vaak om prototype stukken van modeshows (vertelde de verkoopster in Brasschaat zelf). Dat wil zeggen dat je er dus best een uniek en prachtig stuk kan vinden voor een zeer schappelijke prijs, maar dat ze lang niet alles in alle maten hebben. Voor mensen die niet binnen de categorie 'Lichaam in perfecte proportie' vallen, kan het daar soms wat tegenvallen. Ik spreek uit ervaring.Ga zeker ook eens kijken bij Peek & Cloppenburg, heel veel keuze voor prijzen die te doen zijn, en ze verkopen vier keer per jaar uit met mooie kortingen.Ik weet natuurlijk niet van welke regio je afkomstig bent, maar ik heb zelf mijn suitekleed gevonden in C&A Duitsland, waar ze een zeer mooie feestcollectie hebben met mooie avondjurken...