Terug naar overzicht
Wij zoeken een goede fotograaf regio Brussel en ik ben terecht gekomen op de site van Ivo Popov.
Heeft er iemend met ervaring met deze? Positief - Negatief ?
Thanks.
Ivo Popov is een topfotograaf. Zeer goede keuze.
Heb ook al werk van hem gezien en is inderdaad dik in orde! Via email contact mee gehad, ook allemaal heel goed en duidelijk. Uiteindelijk niet voor hem gegaan omwille van het feit dat hij enkel Engels spreekt, wat ons lastig leek voor een groot deel van onze gasten. Als dat bij jullie geen oprobleem is, zou ik er zeker voor gaan!
We zoeken verder. Kwaliteit/Prijs is toch niet goed. Zeker geen top hebben we nu geconstateerd.
Oei,Vind ik nochtans één van de beteren die we hebben hier in België.Hij heeft ook al enkele prijzen behaald met zijn huwelijksfotografie.Waarschijnlijk paste hij gewoon niet in het budget?
WouterHeeft totaal niets met budget te maken.Vrienden van ons zijn getrouwd in het kerkje in het centrum van Tervuren. Nu heb ik op de blog een huwelijk gezien in datzelfde kerkje maar ik herkende het kerkje bijna niet. De kleuren zijn totaal anders, grauw, helemaal niet goed. De fotograaf van mijn vrienden is maar een amateur maar zijn beelden zijn wel veel mooier.
Wouter
Heeft totaal niets met budget te maken.
Vrienden van ons zijn getrouwd in het kerkje in het centrum van Tervuren. Nu heb ik op de blog een huwelijk gezien in datzelfde kerkje maar ik herkende het kerkje bijna niet. De kleuren zijn totaal anders, grauw, helemaal niet goed. De fotograaf van mijn vrienden is maar een amateur maar zijn beelden zijn wel veel mooier.
Misschien bedoel je deze link?http://ivopopov.be/blog/2015/07/30/huwelijk-in-de-barrier/Ik zet hem er even bij, zo kan iedereen dat voor zich uitmaken.Pro's werken in de kerk zonder flits, om het gebeuren zo weinig mogelijk te storen, mogelijk heeft dat ermee te maken?Als fotograaf moet je soms kiezen, zeker in de kerk òf d ejurk mooi uitlichten, en de rest wa donkerder, of kiezen voor lichtere foto's, maar detail verliezen in de jurk.Elke fotograaf maakt deze keuze voor,en smaken verschillen.Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat de foto's qua compositie en sfeer verder bijzonder mooi en ècht zijn.
Ivo is een zeer goede fotograaf en behoort zeker tot de betere in Belgie, ik hoop enkel dat we hier weer niet te maken hebben met een fake profiel om andere fotografen zwart te maken.
Inderdaad, ik had ook net zo'n vermoeden Danny...Ben erin gelopen.
Er loopt een ander draadje (http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=563648&su... ) waar net zoals hier de indruk wordt gewekt dat een fotograaf wordt gezocht maar waar weer eens op een slinkse wijze een discussie op gang wordt gebracht over de kostprijs van de duurdere fotografen en hun zogezegd amateuristisch werk.