Terug naar overzicht
Een dikke proficiat! Wij doen ons feest in Hof ter Molen te Leke. We zijn er al eens gaan eten en dat was super, ook al veel goede commentaren gehoord. Ons feest moet wel nog komen, dus daar kan ik nog niets over zeggen :p Ook van Salons Saint-Germain al veel goeds gehoord.
In diksmuide ken ik Saint Germain! Heel mooie zaal en lekker van eten :p
Wij trouwden in Hof ter Molen in Leke. Uiterst tevreden over de zaal, de bediening, het eten, de omkadering, de samenwerking...Ik kan hen alleen maar aanbevelen.
Salons St Germain (Diksmuide)Hof ter Molen (Leke)'t Gravenhof (Torhout)De Vrede (Ichtegem)Dit zijn top locaties waar http://infinity.be/ regelmatig DJ service voorziet.Er zijn zeker nog alternatieven dicht bij Diksmuide. Het hangt af van de beschikbaarheid (27 mei 2017 is een zaterdag) en je budget versus aantal genodigden. Bel gerust voor vrijblijvende info.
Wij hebben dit jaar zowel een trouwfeest gehad in Saint-Germain als in Hof ter molen. Beiden in orde, beiden lekker, hierover bestaat geen twijfel. Persoonlijk vonden wij Hof ter Molen nog iets beter, zeker qua bediening, alles liep er vlotter, je had mooi de tijd om je bord leeg te eten en qua drankenbediening werd alles ook nauwgezet opgevolgd ! Succes !
wij hebben gekozen voor le plat pays in zandvoorde zonnebeke een beetje verder maar wel zeer gastronomisch en op de buiten. het is nog betaalbaar ook