Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stadhuis Antwerpen

14-11-2015 20:09:13
Hallo iedereen,

Wie heeft er recent ervaring gehad met het stadhuis in Antwerpen?
Kan je tegenwoordig het uur kiezen waarop je wil trouwen? Een paar jaar geleden moest je precies aansluiten op de vorige, maar dat is nu misschien al anders?
En wat is het laatste uur (op een zaterdag) dat mogelijk is?

Heeft er iemand ook nog leuke tips om nadien een receptie te doen (ook plan B bij slecht weer) op wandelafstand van het stadhuis.

Alvast bedankt voor de reacties!

Amaryllis

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 835

danny

Meld misbruik16-11-2015 14:42:50

In Antwerpen moet je nog steeds aanschuiven, dat is bandwerk daar.

Helene
7-5-2016
 Meld misbruik24-11-2015 14:23:50

Wij hebben net ons huwelijk vastgelegd en wij kregen het uur toegewezen. Je kan niet zelf kiezen. De eerste persoon die zich aanmeldt voor een bepaalde trouwdatum krijgt 11u, dan ga ze terug naar 10u45, 10u30 en zo voort tot 10u geloof ik en nadien weer verder tot na de middag. Je kan best eens bellen naar de infolijn om te informeren wat het laatste uur is op zaterdag en vanaf wanneer je aangifte mag doen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...