Terug naar overzicht
hallo,
wij zijn op zoek naar feestzaal voor ons huwelijk, niet te veraf van Merelbeke.
iemand positieve of negatieve ervaringen met de volgende zalen :
groenhof te melle
geuzenhof te wetteren
hof ten bosse heusden
renardeau destelbergen
braemhof gentbrugge
kasteel van laarne
alvast bedankt voor julie reacties want het is een heuse zoektocht
grtjs
Je hebt ook de zaal www.caipirinha.be/ , dat is al jaren onze favoriet, leuke bediening met toffe gastvrouw en voldoende personeel aanwezig tijdens het opdienen, heel belangrijk!Niets is hun teveel, gezellig voor recepties buiten en de hapjes komen voldoende voorbij en wie ergens niet ideaal staat wordt toch niet vergeten, iets waar wij altijd op letten tijdens huwelijksfeesten is dat iedereen even goed bediend wordt...Hof ten Bosse is zeker ook een aanrader als je daar meer voorstander van bent.Persoonlijk vind ik het een laag plafond die in een volle zaal wat drukkend lijkt alsook wat donker van verlichting, maar de rest is top hoor.Ook een aanrader maar mss wat duurder is www.kasteelvansaffelaere.com .Zeker ook de moeite met een prachtige tuin...Hieronder een paar links die een voorbeeld geven van de zalen, privé zijn er nog maar die staan helaas niet online.. succes in de zoektocht!https://vimeo.com/46175372 https://vimeo.com/41235020 https://vimeo.com/75137895
groenhof te melle is zeer goed prijs/kwaliteit!Mijn zus trouwde er vorig jaar en wij waren toen zo tevreden dat wij er in juli ook ons feest geven!Groetjes,Joyce
Hallo,Wij trouwen volgend jaar en doen ons feest in Salons Roskam in Merelbeke. Super vriendelijk en mooie zaal :-)Groetjes
Ons feest is ook doorgegaan in Salons Caipirinha te Merelbeke en het was echt TOP! Vriendelijk, familiaal, zeer lekker, van alles meer dan voldoende, niets is hun te veel, competitieve prijzen... Maar vooral dat familiale was voor ons: "deze zaal wordt het". We zijn na het bezichten van deze zaal buiten gekomen, hebben naar elkaar gekeken en wisten dat we niet meer van gedacht zouden veranderen.We zijn ook Hof ten Bossche en Salons Roskam gaan bezoeken:- Hof ten Bossche was voor ons feest, naar mijn mening, niet iets te klein. Maar is zeker ook de moeite! Zij hebben wel de mogelijkheid om daar te overnachten als bruidspaas en dat vind ik wel leuk :-) Ook zeer vriendelijk. Ik ben daar ook al eens geweest als genodigde voor het dessertbuffet en was zeker ook lekker!- Salons Roskam: mooie ruime zaal, met mooie grote ramen achteraan. Ook zeer vriendelijke ontvangst. Wij hebben uiteindelijk niet voor hen gekozen omdat wij veel 'dessertgenodigden' hadden (meer dan dinergenodigden) en hun prijs voor dessertgenodigden lag wat hoger en daardoor was dit voor ons wel een bepalende factor.Succes in je keuze!
Ons feest is ook doorgegaan in Salons Caipirinha te Merelbeke en het was echt TOP! Vriendelijk, familiaal, zeer lekker, van alles meer dan voldoende, niets is hun te veel, competitieve prijzen... Maar vooral dat familiale was voor ons: "deze zaal wordt het". We zijn na het bezichten van deze zaal buiten gekomen, hebben naar elkaar gekeken en wisten dat we niet meer van gedacht zouden veranderen.
We zijn ook Hof ten Bossche en Salons Roskam gaan bezoeken:
- Hof ten Bossche was voor ons feest, naar mijn mening, niet iets te klein. Maar is zeker ook de moeite! Zij hebben wel de mogelijkheid om daar te overnachten als bruidspaas en dat vind ik wel leuk :-) Ook zeer vriendelijk. Ik ben daar ook al eens geweest als genodigde voor het dessertbuffet en was zeker ook lekker!
- Salons Roskam: mooie ruime zaal, met mooie grote ramen achteraan. Ook zeer vriendelijke ontvangst. Wij hebben uiteindelijk niet voor hen gekozen omdat wij veel 'dessertgenodigden' hadden (meer dan dinergenodigden) en hun prijs voor dessertgenodigden lag wat hoger en daardoor was dit voor ons wel een bepalende factor.Succes in je keuze!
Beste Salons Roskam is zeer vriendelijk verzorgd eten en een mooie tuin om receptie kortom je kunt gerust uw keuze maken zeer lekker en vriendelijke bediening ga gerust kijken en vergelijk zeker niet duur en er word gewekt naar u buget succes