Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leeftijd bruidskindjes

11-2-2007 11:58:30
hallo

Onze bruidskindjes zouden op het moment van onze trouw allebei 2jaar6maanden zijn. Het is een jongen en een meisje. Nu was onze vraag of dat niet te jong is. Moeten we daar nog een ouder kindje laten bijlopen of zou dit lukken met enkel de kindjes van 2jaar6maand?

Jamaïca

Jamaïca
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 763

davida
8-9-2006
 Meld misbruik11-2-2007 12:59:29

hey
een vriendin van mij is getrouwd en haar kindjes waren juist geen 2 jaar ze had daar geen ander kindje bij laten lopen en das echt heel goed verlopen.

grtjs

eveline
31-3-2007
 Meld misbruik11-2-2007 16:57:11

Onze bruidskindjes zijn 1,8 jaar en 4 jaar. En het kan zijn dat het jongste eens haar keel open zet maar ja, dat zijn kindjes hé. Ik heb trouwens mooie en betaalbare kleren gevonden voor hen in de communiecollectie! Echt een aanrader! Succes ermee en pieker er niet te veel over laat het gewoon zijn gang gaan.

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik11-2-2007 20:14:29

Onze bruidskindjes zijn dan 2 van 2.5jaar , dan eentje van 1.5 jaar en heb dan nog aan men nichtje van 7 gevraagd of ze ook men bruidsmeisje wou zijn zodat zij zich dan een beetje met de kleintjes kan bezighouden.
Zelf neem ik die dag ook een babysit mee , zodat ik me niet teveel zorgen hoef te moeken en niet constant met ons dochtertje bezig hoef te zijn .

groetjes Kelly
29/09/07

Veroniek

Meld misbruik12-2-2007 23:29:45

Hoi

Wij hebben 3 bruidskindjes die de moment van onze trouw de volgende leeftijden hebben: 3jaar6maand, juist 2jaar en 1jaar11maand zijn.

Ik denk dat het goed zal verlopen. Zorg dat de kindjes elkaar kennen en dat ze jullie kennen... Het zal wel goed verlopen, maar je mag niet verwachten dat alles van een leien dakje verloopt... Het zijn tenslotte kindjes en ze kunnen soms iets anders doen dan jij dacht of verwacht.

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...