Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen vragen

18-11-2015 13:38:36
Hey,
Met nog een grote 4 maand op de teller moeten wij dringend onze getuigen vragen.
Hebben jullie originele ideetjes om dit te doen?
Maar liefst niet via een vacature...
Groetjes

Sanne
10-6-2016
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2104

Lily
4-12-2021
 Meld misbruik18-11-2015 13:42:55

Hallo Sanne.

Mijn getuige ga ik vragen aan de hand van een zelf samengesteld foto-album met allerlei fotootjes van ons samen. De allerlaatste pagina is dan een foto waarin de vraag wordt gesteld of ze mijn getuige wilt zijn...

Mijn partner zijn getuige drinkt graag gin, dus ik denk dat we hem een fles gaan kopen en daarop een sticker of iets dergelijks plakken, waarop ook de vraag staat.

Ook ga ik bruidsmeisjes nemen en aangezien ik met een themakleur werk, ga ik oorbelletjes in die kleur kopen en hen die afgeven, met in het doosje ook weer het zinnetje "I can't say I do, without you as my bridesmaid" geplakt...

Groetjes

Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik18-11-2015 14:45:06

Hey Sanne,

ik heb mijn getuigen reeds gevraagd en heb het zo gedaan :

Verschillende "benodigdheden voor een huwelijk" opgesomd, telkens met een grappig tekeningetje erbij. Deze allemaal in rondjes uitgesneden, aan elkaar gebonden tot een klein boekje, en in een zelf geschilderd doosje gestoken.

Als ze het ganse boekje hadden doorlopen, konden ze tot de vaststelling komen dat er nog één iets heel belangrijks ontbrak, namelijk mijn getuigen, en dan mochten ze een cadeautje opendoen, met daarin een speciaal gemaakt armbandje, en de vraag of ze mijn getuigen wilden zijn.

Heb mij er suf over gepiekerd over hoe ik het wou doen, en uiteindelijk is het bovenstaand idee geworden, maar heb er wel mijn werk aan gehad om het ook tot stand te brengen ;-)

debby
10-9-2016
 Meld misbruik18-11-2015 17:44:51

Hey Sanne,

Ik had voor mijn getuige een grote doos gemaakt, binnenin had ik allemaal witte ballonnen gestoken die er dan uitkwamen als je de doos open deed. Aan een van de ballonnen ging een soort van papieren bruidsmeisjes kleedje, aan een andere ballon een doosje met paar oorringen in en aan nog een andere ballon een brief met volledig rijmpje op met de vraag of ze mijn getuige wou zijn.
Op mijn brief stond het volgende:
"

This isn’t just a dress,

as you can clearly see.

It’s a way for me to say…

You mean the world to me.

On my wedding day

I can think of no one but you

To stand with me when I say “I Do!”

Just a little note to say…

Kimberley

Will You be my bridesmaid

On my wedding day?"

Je kan vele leuke ideeën vinden via pinterest.

Veel succes!

Elien

Meld misbruik19-11-2015 9:34:27

Hoi,
Ik heb mijn vrouwelijke getuigen gemaakt door voor hen een armbandje te laten maken met een pijltje (ons symbool) en gele en blauwe parels erbij (onze kleuren) Ik ging dan voor hen op de knie ;)
Voor de mannelijke getuige van mijn vriend had hij een fles wijn waarvan hij zei: " deze fles moet je echt eens bekijken die is super lekker " en het etiket hiervan hadden we aan de achterkant eraf gedaan en zelf een nieuw opgehangen met "Will you be my Best Man"
We hadden ook voor iedereen een persoonlijk kaartje laten drukken.
Mijn bruidskindjes kregen trouwens ook armbandjes (maar dan de plastieke bollen versie) en een prentenboek van "hoe een bruidsmeisje te zijn" op bol.com :)

Anke
23-4-2016
 Meld misbruik19-11-2015 11:59:45

Wij hebben het met een zelf gemaakte vacature gevraagd.
Onze getuigen vonden dit geweldig

Dorien
17-9-2016
 Meld misbruik22-11-2015 0:35:43

Ik heb om onze getuigen gevraagd door een delftsblauw tegeltje te laten bedrukken, zij vonden dit wel een leuk geschenk en bij beiden pronkt het nu aan de muur.

Eline
2-7-2016
 Meld misbruik22-11-2015 21:13:04

Ik heb een verlovingsfeest gegeven vorig jaar en aan iedereen een gelukskoekje gegeven. Van die van de getuigen had ik het papiertje eruit gepruld en er één ingestoken met de vraag 'Wil je mijn getuige zijn?'.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...