Terug naar overzicht
Hoi WendyWij hebben na onze mis ook ballonnen opgelaten aan de kerk, en dat was echt een supermooi gezicht! Ik heb ze bij een feestwinkel gekocht en ook daar laten vullen met helium, ik had 70 hartjesballonnen gevuld voor €50,-! We hebben iemand met een grote auto de ballonnen ongeveer een half uur voor het einde van de mis bij de winkel laten ophalen en dat ging dus prima. Ik zou ze niet te ver vantevoren op gaan halen, want ze lopen altijd al een beetje leeg.Succes ermee!GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Hoi Nathalie,Bedankt voor je reactie! Waar was die winkel waar jij geweest bent juist? Dat valt inderdaad goed mee. Hebben jullie de ballonnen allemaal zelf opgelaten, of ook uitgedeeld aan de mensen aan de kerk?Groetjes,Wendy
hey Wendy,wij laten ook ballonnen op aan kerk. Die worden in trossen klaargemaakt door winkel (Pepito in Kasterlee). Zij komen ze ook leveren in kerk. We gebruiken de trossen als versiering in kerk. Bij het buitengaan worden de ballonnen uitgedeeld aan de mensen om los te laten. Ook wij hebben dan een kleine tros ballonnen die wij loslaten samen met de anderen. Die van ons kosten 1,15 euro per stuk gevuld met helium.groetjesBieke180507