Terug naar overzicht
In Boechout is er een mooie tuin aan Kasteel Fruithof.Eens horen bij Kasteel Den Brandt in Park Den Brandt? Steytelinckpark?Misschien een golfclub (Cleydaal, is dat daar ook niet ergens?)Noordelijker heb je het arboretum van de Kalmthoutse heide, ook heel mooi.Wel zorgen dat je back-up hebt als het slecht weer wordt...
In Boechout is er een mooie tuin aan Kasteel Fruithof.
Eens horen bij Kasteel Den Brandt in Park Den Brandt? Steytelinckpark?
Misschien een golfclub (Cleydaal, is dat daar ook niet ergens?)
Noordelijker heb je het arboretum van de Kalmthoutse heide, ook heel mooi.
Wel zorgen dat je back-up hebt als het slecht weer wordt...
Dag kelly, Bedoel je dat je de ceremonie zelf buiten wilt houden?Wij zijn voor onze fotoshoot in park van Brasschaat geweest. En op dat moment zagen wij dat er vlak vóór kasteel een huwelijksceremonie buiten bezig was. Het zag er wel druk uit, ik denk minstens 100-tal mensen.Alles was in't wit versierd, de stoelen en witte loper, bloemen. Heb niet echt opgelet of er een boog was. Het zag er wel heel romantisch uit (zoals in de films) met een mooie live muziek op de achtergrond. Maar hou er rekening mee dat het een openbare plaats is met veel nieuwsgierige kijklustigen. Maar ik vond het toch echt erg romantisch!groetjesElena
Het Rekreatief in Wilrijk lijkt me ook wel een fijne locatie. Wij hebben uiteindelijk geopteerd voor de orangerie van Kasteel Belvedère in Wijngem (Salon Schoeters). Daar kan je zeker ook een ceremonie in de tuin houden als je dat graag hebt. Het heeft een hele mooie parktuin... Hopelijk hebben jullie goed weer :-)
Het Rekreatief in Wilrijk lijkt me ook wel een fijne locatie.
Wij hebben uiteindelijk geopteerd voor de orangerie van Kasteel Belvedère in Wijngem (Salon Schoeters). Daar kan je zeker ook een ceremonie in de tuin houden als je dat graag hebt. Het heeft een hele mooie parktuin... Hopelijk hebben jullie goed weer :-)
Het kasteel in het steytelinckpark? Het park op zich is al een leuke plek! En je kan misschien eens zot doen en foto's trekken op de kinderboerderij? Wilrijk heeft zo'n mooie plekjes. Je kan ook naar park Den brandt of nachtegaalpark in de bloementuin? Zijn maar ideetjes. :-)
Ik ken ook die plekjes die genoemd zijn. Wel even navragen of het toegestaan is. Op veel openbare plaatsen mag dat niet zomaar. Je kan natuurlijk op zoek naar feestzalen met grote tuin waarbij je dan daar de ceremonie en binnen kan bij slecht weer.