Terug naar overzicht
Vic. We zijn heel tevreden over ons feest in het Gravenhof in Torhout. Als je hier doorklikt op mijn foto, kom je uit bij mijn verslagje (oa ook over de zaal) en foto's. Succes met de keuze!
Ten Boogaerde is mijn favoriet van de 3 genoemde feestzalen.Vernieuwde zaal met fantastische verlichting.Ik kom door mijn beroep wekelijks in feestzalen en nergens is het eten zo lekker.Heel vriendelijke uitbaters.Uitstekende huis dj (collega Roan) Mooie tuin.
dag Vic,Alle drie zijn het goeie zalen.. Als je in augustus trouwt en je wilt een tuin voor de recepties, vind ik de Vrede dan wat minder geschikt...Ik ben in alle drie de zalen reeds geweest, geen klachten van alle drie...Greetz,Christ
dag Vic,
Alle drie zijn het goeie zalen.. Als je in augustus trouwt en je wilt een tuin voor de recepties, vind ik de Vrede dan wat minder geschikt...
Ik ben in alle drie de zalen reeds geweest, geen klachten van alle drie...
Greetz,
Christ
Alle drie zeer bekend. En ze moeten voor elkaar niet onderdoen. Gravenhof is een heel persoonlijke service en tip top in orde. Ook bij de Vrede zeer vlotte bediening en goede keuken. Zijn ze allemaal nog beschikbaar? Het hangt ook van je aantal genodigden af. Zowel in Gravenhof als De Vrede zijn er twee zalen. In Ten Boogaerde is er één.
Alle 3 de zalen zijn nog vrij voor onze datum. We hebben nog 1 zaal erbij genomen: Saint Germain in Diksmuide. Dus uit deze 4 gaan we onze keuze maken...
Drie van de vier zijn zalen waar we regelmatig komen (enkel Ten Boogaerde niet). Het zijn allemaal professionelen. Over geen enkele echt iets aan te merken. Succes.