Terug naar overzicht
er wordt vermenigvuldigd bij het openingsliedjenormaal roept de DJ CHANGEE... dan moet de bruid de vader van de bruidegom halen en de bruidegom moet zijn schoonmoeder halen; Na nog een tijke wordt er nog es gewisseld , dus de overige moeder en vader komt erbij en tegen het laatste alle gasten
willy en marriette toestanden dus ... wordt niet direct meer gedaan.Openingsdans, daarna ligt het een beetje in de handen van het bruidspaar, willen zij nog een dans met de ouders, of willen zij dat er direct in gevlogen wordt.cheers, barthttp://www.djlebart.be
Hey,neen neen, je mag zeker niet beginnen vermenigvuldigen tijdens de openingsdans. Dat is jullie moment, een rustpauze in de anders vreselijk drukke dag waar jullie eventjes helemaal in elkaar op kunnen gaan. Geniet er van en laat het zo lang duren als jullie willen!Het tweede nummertje kan je dan met de ouders dansen of vermenigvuldigen, maar ook dat nummertje kan je zelf kiezen. Wij hadden Hotel California omdat het een beetje meer swingt dan een gewone slow en omdat we dat allebei heel mooi vonden.Groetjes,Lieve
Dag Evi,wij hebben het als volgt gedaan. wij hebben onze openingsdans (Nothing else matters van Metallica) volledig uitgedanst en dan speelde de DJ het nummertje Angels van Robbie Williams. Hierop mocht iedereen dan komen dansen en dat was de start van het avondfeest. Ik ben dan wel mijn papa gaan halen en mijn man mijn mama (zijn mama was namelijk overleden). Later op de avond heb ik dan met mijn schoonvader gedanst.Een traditionele vermenigvuldigingsdans zagen we absoluut niet zitten omdat dit veel te lang duurt en je dan uiteindelijk met de meest zatte nonkel dient te gaan dansen. Als ik zelf naar een trouwfeest moest zag ik hier zelf ook tegenop dus wij wilden dit absoluut niet!Heidi09-09-06
Hallo,Onze planning zou zijn een openingsdans volledig uitdansen en dan een volgend liedje met de mijn schoonvader, en mijn vriend zijn schoonmoeder. Dan een derde lied neem ik mijn vader en hij zijn moeder en de overige twee nemen de getuigen. En dan is de dansvloer open verklaard. dat zijn drie liedjes in totaal en dan kan iedereen mee doen. We zijn nogal traditioneel wat onze trouw betreft. ;-)
---
amaai