Terug naar overzicht
Hoi!
Ik ben van start gegaan met mijn zoektocht naar iemand die mijn haar en make up kan doen op onze trouwdag. Ik vroeg mij af of ik beter 1 iemand zoekt die beide doet of een kapper en visagist afzonderlijk?
Kunnen jullie iemand aanbevelen? Iemand die niet te duur is?
In mijn zoektocht zag ik er reeds een aantal die boven de 200 euro vragen, dit vind ik toch iets teveel...
groetjes
Dag Sabrina,Ik had een kapper + make up van De Client Lochristi. Zij zijn aan huis gekomen. In totaal heb ik 180€ betaald voor opsteekkapsel, make up en verplaatsing op een zaterdagvoormiddag van 2 personen van Lochristi naar Denderleeuw. Ik vond dit niet duur. Een goede kapster is ook Audrey. Zij heeft bij De Client gewerkt vroeger en is nu gestart met haar eigen zaak, Goldielocks: https://www.facebook.com/GOLDIELOCKSbe/?fref=ts Misschien kan je daar ook eens polsen?Succes in elk geval!
Bedankt voor de tip! doet Audrey ook make up?En zit in die 180 EUR ook een proefsessie of niet?Groetjes!
Bedankt voor de tip! doet Audrey ook make up?
En zit in die 180 EUR ook een proefsessie of niet?
Groetjes!
Dag SabrinaIkzelf kom uit Zele en ben gepassioneerd door make-up. Mocht je interesse hebben, wil ik wel graag je bruidsmake-up verzorgen. Voor je kapsel zal je dan wel iemand anders moeten zoeken. Volgend jaar stappen wij zelf in het huwelijksbootje en ik ga ook mijn eigen make-up doen.Op Facebook kan je mijn pagina terugvinden door "Make-Up Artist Eveline Michiels" in te geven. Neem gerust een kijkje.Groetjes!
Hey,Even melden dat ik gekozen heb voor Eveline Michiels (zie hierboven). Zij beantwoordde onmiddellijk al mijn vragen en ik heb er alle vertrouwen in dat mijn make up in orde zal zijn die dag!Audrey heb ik gecontacteerd, maar ik mocht nooit een reactie ontvangen.Groetjes
Hey,
Even melden dat ik gekozen heb voor Eveline Michiels (zie hierboven). Zij beantwoordde onmiddellijk al mijn vragen en ik heb er alle vertrouwen in dat mijn make up in orde zal zijn die dag!
Audrey heb ik gecontacteerd, maar ik mocht nooit een reactie ontvangen.
Groetjes