Terug naar overzicht
Dag bruidjes in spé,
Wij zijn deze zomer getrouwd, dus ik verkoop onze decoratie.
Ons thema was vintage-romantisch en we hebben als materialen jute en kant gebruikt.
Foto's vinden jullie hier:
http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/decoratie-trouwfeest-jute-kant-267760664.html
In de aanbieding: - 1 slinger voor aan auto 'just married' - 1 ringkussen - 15 tafelnummers - 23 bloemenvaasjes - 26 strikken - 100 servetringen - 24 mini-ezeltjes - menukaart houders
Jammer dat enkel alles samen te koop is :)Want jute en kant zijn ook mijn thema dingen maar wij hebben Geel als kleur en dus niet roos ;) was dus wel geïnteresseerd in de strikken en de slinger voor aan de auto.
Ik ben wel geïnteresseerd in het ringkussen en de fotokaders...Dus hopelijk is er nog iemand anders die iets kan doen met de rest :-D
Hoi Elien en Kim,Stuur me even een privé-berichtje (via 2dehands - contacteer adverteerder) en dan regelen we het wel. Voor mij is het gemakkelijker als ik alles in één geheel kwijt raak, maar aangezien jullie al met twee zijn, komt dat wel in orde :) groetjes
Hoi Elien en Kim,
Stuur me even een privé-berichtje (via 2dehands - contacteer adverteerder) en dan regelen we het wel. Voor mij is het gemakkelijker als ik alles in één geheel kwijt raak, maar aangezien jullie al met twee zijn, komt dat wel in orde :)
groetjes
Gebeurd normaal gezien ;)
Hallo... Hoeveel voor die mini ezeltjes? Grtjs
Hoi Paola, stuur me even een privé-berichtje (via 2dehands - contacteer adverteerder). Groetjes!
Verstuurd
Beste Eva, is de slinger nog beschikbaar?