Terug naar overzicht
Goh, beeld en spraak zijn achteraf altijd fijne herinneringen maar ik zou zelf niet voor alles gaan. Je gasten zijn misschien overdonderd en de meerderheid zal niet beide opties even "leuk" gebruiken. Beter investeren in 1 extra toeter e :)Je kan naast je fotobootth misschien de mogelijkheid geven om door hen een geschreven boodschap na te laten op bepaalde vragen maar ik zou hieraan geen extra geld (en toch heel wat voor een praatpaal).
Goh, beeld en spraak zijn achteraf altijd fijne herinneringen maar ik zou zelf niet voor alles gaan. Je gasten zijn misschien overdonderd en de meerderheid zal niet beide opties even "leuk" gebruiken. Beter investeren in 1 extra toeter e :)
Je kan naast je fotobootth misschien de mogelijkheid geven om door hen een geschreven boodschap na te laten op bepaalde vragen maar ik zou hieraan geen extra geld (en toch heel wat voor een praatpaal).
Nogal dikwijls geeft de videograaf u de keuze om een soort babbelbox, hij haalt mensen zelf van tafel voor een interviewke te doen en stelt gewoon zelf wat vragen, zo heeft u zeker wat commentaren over het feest en zo. Dat kan tussen de gerechten door, eens het dansfeest geopend geeft niemand daar nog zin in.Als de videograaf aanwezig is kan hij ook zijn camera vrij opstellen zodat mensen die willen een boodschap inspreken, ook altijd leuk...
Zo een praatpaal begint plezant met wat leuke boodschappen maar eindigt al snel met een hoop dronken dansende, zingende gasten met een pint in hun hand en als je pech hebt komt bijna niemand iets zeggen. De prijzen zijn al wat schappelijker geworden want ik heb nog geweten dat er waren die 500 euro durfden vragen terwijl dat nu minder dan de helft is, waarschijnlijk door de concurrentie. Als je al een videograaf hebt kan je eventueel aan hem vragen of hij zoiets niet aanbiedt, als er iemand bij de camera staat gedragen de gasten zich ook meer dan voor die onbemande praatpalen, daar heb je ook meer aan achteraf.
Al over een slow motion booth gedacht?We maken vanaf nu ook fotos die we ter plaatse kunnen afprinten.Laat maar iets weten.Diana
Hi Pieter,Heb je al eens een babbelbox caravan overwogen? Roxy is een babbelbox caravan waar jouw gasten geïnterviewd worden. Het 'zatte mensen-effect' wordt vermeden door de babbelbox tijdig te laten beginnen & eindigen. Ga eens een kijkje nemen: http://www.baeteng.be/#!babbelbox-huren-limburg/c1ump Glenn
Hey Pieter,Ik heb super leuke ervaringen met Guestcam. Dit is ook een babbelbox airsteamer. Het is zoals de dagboekkamer van Big Brother. Big brother stelt vragen en zorgt voor entertainment in de airstreamer. Er wordt gedanst, gelachen, gefeest, kortom een echte beleving. Achteraf krijg je een leuke dvd van 45 min en een korte compilatie voor op social media.Ik kan het aan iedereen aanraden, het is echt de moeite.Je kan dit bekijken op : http://guestcam.be/interactieve-babbelbox/
Wij hebben een Feestbabbelaar en Feestflitser besteld. Lijkt ons leuk de combinatie van de 2.