Terug naar overzicht
Hallo iedereen
Voor ons ceremonievervoer op onze grote dag hebben wij nog enkele opties, maar we geraken er maar niet uit.
Langs de ene kant hebben we een bus, waar iedereen gezellig samen in kan zitten, maar dit is echt niet goedkoop.
Langs de andere kant kunnen we beroep doen op enkele ceremoniewagens van iemand die ik ken. Dit zou ons veel goedkoper uitkomen, maar hij heeft niet voldoende auto's om heel de suite te vervoeren, dus dan zouden enkel wijzelf, de getuigen, de bruidsmeisjes, de bruidsjonkers en de ouders vervoer hebben.
De nieuwe partners van mijn ouders en de broers en zussen zouden geen speciale auto hebben.
Ik ben een beetje van het principe "iedereen of niemand", maar langs de andere kant denk ik dat het veel specialer is als mijn portier wordt opengedaan en ik dan uitstap dan als ik van een bus zou komen. :)
Wat zouden jullie doen?
Als je principe 'iedereen of niemand' is, kan de uitzondering dan niet enkel voor jullie als koppel gelden? Dus 1 ceremoniewagen voor jullie en al de rest zonder?Als je voor iedereen gaat: wij gaan voor een paardentram, we zijn via huifkarren daartoe gekomen. En we hebben lang genoeg gezocht om iets te vinden waar we een pak minder voor betalen dan voor een bus.
Wij hebben ook enkel voor ons vervoer voorzien. De rest van de suite reed zelf. We hadden dan wel lintjes voorzien voor aan hun wagens, zodat het wel duidelijk was dat zij "speciaal vervoer" waren :-).
Je trouw maar 1 keer wij hebben voor die dag een Ferrari gehuurd niet duur maar wel speciaal en zelf gereden.Helemaal topGroetjes
Dag Lily,Nog op zoek voor vervoer?Dan stel ik ons graag even voor.De Ras Exclusief Vervoer. - Keuze uit verschillende luxueuze wagens. - Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten. - (bus) Exclusieve Coach (speciaal voor oa trouwers)Benieuwd naar meer? Neem gerust een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be Met vriendelijke groeten,Chantal