Terug naar overzicht
Een impressie van een feestje daar Sally. https://www.discovideo.be/portfolio-items/dj-trouwfeest... Mvg
Ik ging al naar communiefeest, huwelijk en begrafenis in hof ter velden en was steeds zeer verzorgd en lekker van eten... Vooral ook eten waar iedereen wel iets van lust:)
Datum gekozen en zaal is vastgelegd :-) de eerste voorbereidingen zijn gedaan
dag Sally,Is het dan hof Ter velden geworden? Wij twijfelen tussen hof Ter velden en het notelaarshofZooo moeilijk!
Hof ter Velden was voor ons perfect, de locatie, de mooie zalen en tuin, de keuze van de menu, en de keuze van all in formule. Veel succes met je keuze, maar de goede commentaren van daar hebben ons zeker overtuigd en hebben dan ook de zaal vastgelegd
Hallo, ik ben nieuw hier. Heb wel al veel gelezen. Wij trouwen op 17 juni 2017 en hebben ook net Hof Ter Velden vastgelegd. Ik ben blij dat er zoveel positiefs over te lezen valt.
Bij mij was het ook een optie om onze trouwfeest te organiseren. Nu ben ik er onlangs gaan eten om eens te zien hoe alles er daar aan toe gaat. Het eten op zich vond ik super. Is volledig het concept dat bij mijn familie past. Alleen vond ik de bediening totaal niet professioneel. Heb daar bv. niemand met een plateau zien rondlopen om glazen af te ruimen. De medewerkers staken gewoon hun vingers in een heleboel vuile glazen en haalden die zo af. Ik vind dit echt niet kunnen. Gewoon al het idee dat ze met diezelfde ongewassen vingers een glas cola voor mijn neus komen zetten, vind ik afschuwelijk. Bepaalde personen kwamen ook heel stuntelig over. Misschien ben ik volgens sommigen aan het muggenziften, maar voor mij is niet alleen de kwaliteit van het eten doorslaggevend. Ik hoef geen stijve bediening, en ja er kan af en toe een nieuweling tussenzitten (iedereen moet leren), maar een minimum aan professionele bediening is voor mij een belangrijke factor.
Pas daar een trouwfeest gehad en alles was in orde.lekker eten, goede bediening, vriendelijk personeel.