Terug naar overzicht
in de outlet winkels ga je zeker iets vinden hoor rond de 800euro maar weet niet of ze daar je verschillende passen ook geven? dan wacht je misschien beter tot je de kilo's kwijt bent :) succes!
In een outlet heb je ook verschillende pas momenten , ik heb een vriendin die een prachtig kleed heeft gekocht in de outlet van La Sposa. Voor 500 euro had ze een kleed volledig op maat gemaakt. Zeker eens de moeite waard om te gaan kijken ;)
Ik heb mijn kleed bij Victoria's bruidsmode besteld. Enkele weken voor de trouw mag ik nog eens terug gaan en dan wordt het volledig op maat aangepast. Er werd gezegd: afvallen is geen enkel probleem, bijkomen is lastiger .Mijn kleed kost 590 euro (inclusief aanpassingen).
Kijk eens rond op de 2dehands sites. Soms vind je er splinter nieuwe trouwjurken. Ik heb zelfs al van pronovias gezien rond die prijs. Altijd het proberen waard zou ik zeggen!
Ik ben voor mijn kleed bij Youniek bruidsmode in Turnhout geweest. Maximum prijzen zijn daar 1000 euro en aanpassingen van de modellen zijn mogelijk voor 10% extra op de verkoopprijs. Zeker en vast de moeite om eens te gaan kijken, vriendelijke mensen en redelijk veel keuze.mijn kleed is met retouches 600 euro.Groetjes tessa