Terug naar overzicht
Hey dames,
Ik ben op zoek naar een leuke stola of bolero voor op de grote dag. Ik ben bij Le Chapeau in Antwerpen geweest en daar stelde ze me een bolero voor van 400 eur! Kunnen jullie me een winkel aanraden waar ze leuke maar geen overdreven dure stoa's of bolero's hebben? Of heeft er iemand eentje in de aanbieding?
Alvast erg bedankt!!
Ann
Hoi An,ikzelf was ook op zoek naar een bolero, en ik heb de wilde gok gewaagd om er eentje te bestellen via Aliexpress. Het is besteld & verzonden, maar heb het nog niet ontvangen, dus ben benieuwd of het er zal uitzien zoals op de foto, maar de reviews leken alvast veelbelovend!Hangt er beetje vanaf welke kwaliteit je zoekt, maar ik wou het zo goedkoop mogelijk (zou enkel zijn om te gebruiken voor de foto's in het bos - in oktober kan het al frisjes zijn dan).Als je wil weten hoe de kwaliteit is en dergelijke, stuur me dan gerust een berichtje en dan hou ik je op de hoogte ;-)
Hoi,wij trouwen op 4 maart 2016, dus kan koud zijn !! via de winkel waar trouwkleed van komt is inderdaad duur (tussen 180 - 220 € ) identiek zelfde besteld online in nederland voor 48 €. niet twijfelen .
Hoi Frederik,Via welke website hebben jullie dit besteld? Bedankt!
Hoi Frederik,
Via welke website hebben jullie dit besteld?
Bedankt!
Hallo Ann,Intussen is de stola toegekomen, en het is inderdaad identiek dezelfde als in de bruidswinkel (robel - roeselare), correct verpakt en in prima staat !kristinabruidsmode.nlsucces