Terug naar overzicht
Hoi C, Wij trouwen daar op 30/07. Het is er redelijk duur tegenover andere zalen, maar dat vonden wij de moeite waard als je het totale plaatje bekijkt. Super vriendelijk personeel waar alles kan. Het enige nadeel dat wij vonden is dat de kleine zaal een L-vorm heeft waardoor er mensen 'achter het hoekje' moeten gaan zitten.Je moet er ook heel snel bijzijn want het is een populaire locatie ;)Veel succes!Groetjes Catherine
Hoi C,
Wij trouwen daar op 30/07. Het is er redelijk duur tegenover andere zalen, maar dat vonden wij de moeite waard als je het totale plaatje bekijkt. Super vriendelijk personeel waar alles kan. Het enige nadeel dat wij vonden is dat de kleine zaal een L-vorm heeft waardoor er mensen 'achter het hoekje' moeten gaan zitten.
Je moet er ook heel snel bijzijn want het is een populaire locatie ;)
Veel succes!
Groetjes Catherine
Hoi! Wii trouwen daar 17/09. Inderdaad, het is iets prijziger dan andere zalen maar we vonden het ook de moeite waard. Wij plannen onze cermemonie daar en de walking dinner voor 70 personen en komt bij ons op 5.000 EUR.
Men heeft mij enkele jaren geleden eens verteld dat de vijverzaal 5000 euro zou kosten en dat was enkel de kostprijs om de zaal te huren.
Wij hebben deze week vernomen dat de invite group de boeken heeft neergelegd voor het kasteel van Brasschaat. Ik heb gisteren nog iemand aan de lijn gehad die dit bevestigd. Vandaag ging ze terugbellen met meer nieuws van de curator. Ligt jullie feest daar vast? Hebben jullie toevallig de algemene voorwaarden in jullie bezit? Wij zijn volop aan het kijken wat de mogelijkheden zijn... Laat je iets weten... Bart en Evy
Ons trouwfeest is daar ook. Zij zouden ons gisteren terugbellen maar niets gehoord. Ik zou het liefst van al alles annuleren daar en een nieuwe zaal zoeken. Hoe zou je dat moeten doen? Dient dat aangetekend te gebeuren? Ons voorschot zijn we wel kwijt :(
Wij zijn ons voorschot ook kwijt, hebben maandag een afspraak bij de advocaat... Willen weten wat onze rechten en plichten zijn. Die Stephanie sprak van contractbreuk bij boeking van een andere zaal als zij onder curatelen verder gaan... Wij zijn wel al volop zalen aan het zoeken en laten opties lopen tot volgende week in de hoop meer te weten... Hoe hebben jullie dit vernomen en wat hebben ze jullie gezegd?
Wij zijn er vandaag langs geweest en blijkbaar zou j&m catering de tijdelijke overnemer zijn. We zouden met hun contact moeten opnemen om te bespreken hoe en wat. Per maand zullen zij ook bekijken of er dan een definitieve overnemer komt. Per maand gaan ze het dus bekijken of ze het al dan niet verder zetten. Zij kunnen toch onmogelijk verwachten dat we daar willen blijven en tot op de laatste dag in onzekerheid leven?!Kun je me op de hoogte houden of het al dan niet contractbreuk zou zijn? Wij hebben ook een paar opties en moeten snel beslissen.
Bart heeft vandaag de echtgenote van de man van invite group aan de lijn gehad (die heeft ook een kasteeltje, bisschoppenhof in Deurne) en zij wist te vertellen dat het tot eind maart onder de curator valt en dan stopt! Dus kan je concluderen dat in principe de feest niet onder het getekende contract valt en je dus geen contractbreuk pleegt... Voor de veiligheid gaan we maandag toch nog naar de advocaat. En houden we jullie op de hoogte. Bart hoorde van salons de groene jager dat er daar een koppel getekend heeft na contact met hun advocaat en dat er geen sprake zou zijn van contractbreuk... Ik denk dus wel dat we kunnen zoeken en tekenen, wij proberen onze opties te laten lopen tot half of eind deze week...
Heb vandaag contact gehad met de curator en die wist me te vertellen dat het contract blijft bestaan en dat als het overgenomen wordt het bestaande contract gewoon mee wordt overgenomen en dat de voorschot in mindering van het eindfactuur wordt gebracht... Dit alles wordt opgelegd door de curator aan de overnemer. Ze kon me nog niet vertellen over welke termijn, maar dit zou niet al te lang meer duren, ergens in de loop van Maart weten we meer...