Nu Online
Momenteel zijn er 390 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Anne Sophie avondkledij

28-12-2015 19:28:49
Hey allemaal,

Weet er iemand welke winkel van Anne Sophie de beste is?
Kraainem, Brasschaat of St Martens Latem?

Bedankt!!

Ann
26-6-2016
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1049

marina
14-5-2016
 Meld misbruik28-12-2015 20:03:08

Ik ben enkel in Brasschaat geweest en hebben daar 4 jurkjes gevonden, vlotte bediening. Wel weinig keuze, het moet juist je maat zijn want het is een outlet he!
Gelukkig hadden wij geluk.

Karen
20-2-2016
 Meld misbruik31-12-2015 10:12:53

Wij zijn in St Martens Latem geweest, eerst met m'n twee getuigen al eens gaan zien of het de moeite was, en dan enkele weken later was de winkel open op zondag, ben ik met m'n hele gevolg (6 meisjes) geweest. De jurken zijn wel niet identiek, enkel dezelfde tinten, maar iedereen heeft iets gevonden hoor, en het zijn echt 6 verschillende types.

Zoals Marina zegt, je moet natuurlijk geluk hebben, ze hebben enkel wat in de winkel hangt, en de maatjes zijn ook klein, maar als je even zoekt dan moet het wel lukken. En misschien meer dan eens gaan, ze vullen elke week aan zei de winkeljuf.

We zijn ook heel goed geholpen geweest daar, dus ik zou als ik jou was de winkel kiezen die voor mij het dichtst is.

Ann
26-6-2016
 Meld misbruik2-1-2016 6:13:31

Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...