Terug naar overzicht
Ik ben enkel in Brasschaat geweest en hebben daar 4 jurkjes gevonden, vlotte bediening. Wel weinig keuze, het moet juist je maat zijn want het is een outlet he! Gelukkig hadden wij geluk.
Wij zijn in St Martens Latem geweest, eerst met m'n twee getuigen al eens gaan zien of het de moeite was, en dan enkele weken later was de winkel open op zondag, ben ik met m'n hele gevolg (6 meisjes) geweest. De jurken zijn wel niet identiek, enkel dezelfde tinten, maar iedereen heeft iets gevonden hoor, en het zijn echt 6 verschillende types. Zoals Marina zegt, je moet natuurlijk geluk hebben, ze hebben enkel wat in de winkel hangt, en de maatjes zijn ook klein, maar als je even zoekt dan moet het wel lukken. En misschien meer dan eens gaan, ze vullen elke week aan zei de winkeljuf.We zijn ook heel goed geholpen geweest daar, dus ik zou als ik jou was de winkel kiezen die voor mij het dichtst is.
Wij zijn in St Martens Latem geweest, eerst met m'n twee getuigen al eens gaan zien of het de moeite was, en dan enkele weken later was de winkel open op zondag, ben ik met m'n hele gevolg (6 meisjes) geweest. De jurken zijn wel niet identiek, enkel dezelfde tinten, maar iedereen heeft iets gevonden hoor, en het zijn echt 6 verschillende types.
Zoals Marina zegt, je moet natuurlijk geluk hebben, ze hebben enkel wat in de winkel hangt, en de maatjes zijn ook klein, maar als je even zoekt dan moet het wel lukken. En misschien meer dan eens gaan, ze vullen elke week aan zei de winkeljuf.
We zijn ook heel goed geholpen geweest daar, dus ik zou als ik jou was de winkel kiezen die voor mij het dichtst is.
Bedankt!