Terug naar overzicht
De keuze voor een type ceremonie, kerkelijk of niet religieus hangt best af van jullie levensovertuiging, niet van het al dan niet comfortabel instappen in een of ander type eredienst.Voor begeleiding van een seculiere ceremonie, is de vrijzinnig humanistische beweging http://www.demens.nu/nl/HuisVanDeMens/ meest aangewezen. Ze krijgen subsidie als erkende organisatie voor levensovertuiging, en bieden daarom hun dienstverlening gratis aan.Er zijn veel mensen bereid om hun voorbereiding te delen, waardoor je wel inspiratie kunt opdoen en het in elkaar steken best vlot gaat. Gelet op je bericht denk ik dat je het best beperkt tot dingen die je aanspreken. Kopieer niet als het niet bij je past. Less is more. Succes.
Hey Annelies, Je kan je laten begeleiden door het Huis van de Mens. Zij spreken de ceremonie ook aan elkaar.Al veel positieve dingen van gehoord. Wij hebben ondertussen al 3 gesprekken achter de rug en hebben er 100% vertrouwen in.Grtjs Anke
Dag Annelies, ik denk dat ik je kan helpen bij je vraag. Ik ben iets aan het opstarten dat jou wel zal interesseren. Ik kan alleen nog geen portfolio voorleggen. Maar ik zou je wel graag vrijblijvend ontmoeten. Wat denk je? Je kan me mailen op tinededonder@telenet.be. Graag tot binnenkort!