Terug naar overzicht
Mijn jurk is van Mark Lesley en was 899. Iets boven je budget, maar ook deze had er goedkopere.. Verder niet veel ervaring ermee, maar er zijn wel een aantal outlets waar je heel mooie jurken aan gigantische kortingen kan vinden. Veel succes met je voorbereidingen.
Ik heb een kleed van linea raffaelli maat 38lies.geysen@hotmail.com Moogt me mailen voor foto's 550 euro vraag ik
Ik heb mijn kleed bij Victoria's bruidsmode gekocht. Zij hebben een grote keuze en zitten rond de 600 euro voor een kleed (aanpassingen inbegrepen).Groetjes,Vicky
Dag Vanessa,Ik verkoop ook mijn trouwkleed. Op maat gemaakt: maat 38.Je mag me mailen voor fototjes.GroetjesSien
Dag Vanessa,
Ik verkoop ook mijn trouwkleed. Op maat gemaakt: maat 38.
Je mag me mailen voor fototjes.
Groetjes
Sien
Ik heb mijn kleed gekocht bij youniek bruidsmode in turnhout. Maximum 1000 euro voor een jurk daar.groetjes
Dag Vanessa,Ik ben zowel bij La Sposa als bij Pierre-Yves geweest.In hun 'gewone' winkels zal je voor dit budget geen jurk vinden denk ik... Alle jurken die ik gepast had lagen tussen de 1300 en 2200 euro.Bij Pierre-Yves waren ze dan ook nog eens zeer onbeschoft en opdringerig. Ik moest er precies staan passen in een gang, moest handschoenen aandoen en mocht niet rondlopen met een jurk om te zien hoe de sleep valt... Ik heb een maat 38 en ze zeiden me dat ik veel te dik was... Geen aanrader dus, La Sposa dan wel weer zeer professioneel ! Beide winkels hebben wel een outlet, misschien daar eens gaan kijken ? Ik heb er wel al goede dingen over gehoord ! Succes!Jolien
Mijn jurk kwam van bij Chinelle te Kortrijk.Ik betaalde 429 euro (incl. aanpassingen) voor mijn kort (tot onder de knie) kleed, heel vriendelijk, open voor veel passen :-), en je kan echt alles samenstellen zoals je wil. Bovenstuk en onderstuk van verschillende kleedjes kunnen gecombineerd worden. Keuze uit vele kleuren.Kortom: ik was heeeeel tevreden van mijn winkel en kleed :-)
Mijn jurk kwam van bij Chinelle te Kortrijk.Ik betaalde 429 euro (incl. aanpassingen) voor mijn kort (tot onder de knie) kleed, heel vriendelijk, open voor veel passen :-), en je kan echt alles samenstellen zoals je wil. Bovenstuk en onderstuk van verschillende kleedjes kunnen gecombineerd worden. Keuze uit vele kleuren.
Kortom: ik was heeeeel tevreden van mijn winkel en kleed :-)
't Mijne komt ook van Chinelle. Is ook een kort kleed en was 280 euro (incl aanpassingen). Heel tevreden van. Supervriendelijk en je mag inderdaad vragen wat je wil. 't Was voor mij niet bij de deur, maar ben blij dat ik daar geweest ben.
HoiMijn jurk komt uit boutique couture te sint niklaasIk betaalde 367 euro plus minus voor alles (trouwjurk,inkortingen,...enz)