Terug naar overzicht
Met nog 46 dagen te gaan willen we graag de uitnodigingen deze week op de bus doen. Van zodra de gepersonaliseerde postzegels toekomen, ga ik aan het kleven!
Maar, moet de envelop nu dicht gekleefd worden, of mag ik de punt gewoon erin steken?
Ik vind het vervelend dat ik elke envelop zou moeten likken, en dat de mensen ze dus ook gaan moeten scheuren om open te doen. Maar tegelijk ben ik bang dat de kaart er zal uitvallen als ik de flap er gewoon insteek...
Het zijn prachtige vierkante bordeaux enveloppes met een glans erin...
Wat doen/deden jullie??
Je kan ook een vochtige spons gebruiken ipv je tong. Nog geen idee wat ik ga doen want ben zo ver nog ni. 😀Grtjs
Mijn zus had bij haar geboortekaartjes een paar enveloppen niet dichtgeplakt.Met als gevolg dat er bij iemand enkel een gescheurde envelop was toegekomen, geen kaartje.Ik zou het dus zeker toeplakken.Groetjes
Bedankt voor jullie reacties!Ik heb het internet afgespeurd en heb gisteravond nog sluit stickertjes gevonden die perfect passen bij onze uitnodiging! Dus hoef ik niet te likken, of met spons of whatever te prutsen, maar hoef ik ook niet bang te zijn dat de kaart er zou uitvallen.Nu hopen dat de levering niet te lang op zich laat wachten, spannend!!