Terug naar overzicht
Hallo Ik heb hier ergens de papieren liggen.Ik dacht een 15 minuten ceremonie.. Zou het nog es moeten controleren.Bij ons is de ceremonie in het stadhuis om 14u en wij trouwen in het kerkje van Stene om 15u :)Zowel de priester als de ambtenaar van het stadhuis, zei dat dit zeker haalbaar is en dat we tijd genoeg zouden hebben om rustig naar de kerk te gaan.Wij trouwen op een vrijdag. Als ik het goed onthouden heb, is de receptie in het weekend ietsje uitgebreider.. Maar met dat dit niet van toepassing was voor ons, heb ik dat wat gewist uit mijn geheugen :)Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen.GroetjesJoni
Hey JoniErg bedankt voor je antwoord.Wij zullen tegen 9u40 trouwen op het stadhuis van oostende en dan tegen 11u in het kerkje van Stene!! :-)(altijd mijn droom geweest om in het kerkje van stene te trouwen. Heb er mijn doop gedaan, mijn eerste en plechtige communie, Dus ik moest en zou er trouwen. :) )Zal wel tijd genoeg zijn denk ik.Voor ons is die receptie nu ook niet echt nodig, maar het zit erin dus nemen we het maar mee. ;-)Veel succes en voorbereidingsgenot!!GroetjesAnnelies