Terug naar overzicht
Wij zijn dit ook misschien van plan en moeten ook nog eens goed nadenken hoe dit ineen te steken :-) Kan je dus nog niet helpen! Wel heb ik via een topic op dit forum een paar voorbeelden gevonden, ik vind het zo direct niet terug, maar 1 ervan was een voorbeeld dat je kan vinden op de site www.ikgrauwvanjou.be Groetjes!
Bij een levensbeschouwelijk 'neutrale' ceremonie is er geen 'juiste volgorde'. Je maakt dit toch zo persoonlijk als je zelf wil. Hou het warm en menselijk tegenover elkaar en aanwezige familie en vrienden. Als je toch misboekjes of ceremonieboekjes van een vrijzinnige viering als leidraad gebruikt, gooi er vooral uit wat je zelf niet interessant of niet leuk vindt. Succes.
Dit was onze volgorde;alle teksten zelf geschreven en voorgeleid door iemand van rent a priestIntredelied vanBruidegomBruidVerwelkoming doorPriesterBruidBruidegomOpeningstekst doorPriesterVergevingsmoment doorPriesterBruidLezing doorZoontjeHuwelijksinzegening doorPriesterTrouwbeloften doorPriesterBruid BruidegomZegening van de ringen doorPriesterZegening huwelijkskaars doorPriesterOndertekening van het huwelijksregister en tussenzangBezinningstekst doorGetuigeDank aan onze ouders doorBruidBruidegomZending doorBruidsmeisje - Persoonlijk slotwoordSlotlied
Danku! Als ik zelf nog wat sites vind, zet ik ze er zeker op ;)!