Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

's avonds naar huis of op hotel?

12-1-2016 11:36:16
Lieve bruidjes,
Ik vroeg mij af wat jullie doen na afloop van het feest?
Wij zouden graag de volgende dag op huwelijksreis vertrekken, maar twijfelen om die nacht ertussen thuis door te brengen, of een suite te nemen op hotel?
Wat doen jullie?
groetjes!

Tilly
30-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 959

Valerie
20-8-2016
 Meld misbruik12-1-2016 12:05:42

Ik volg.
Wij twijfelen ook.

Soms denk ik: Ja dan komen een stuk in de nacht daar aan en bij veel hotels moet je om 11uur alweer van de kamer. Of is dat niet zo? Dus dan is het zo'n gehaast en veel geld voor even kort te overnachten.
Anderzijds vind ik het net zo fijn om even gewoon in een luxesuite te overnachten, en gezellig de dag erna daar te relaxen enzo...

Ervaring zijn dus inderdaad welkom!

Liefs

Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik12-1-2016 12:55:45

Wij blijven in een hotel slapen, samen met een deel van de familie dat van iets verder moet komen.

Nathalie
24-9-2016
 Meld misbruik12-1-2016 12:57:36

Bij ons is er een suitekamer voorzien aan onze feestzaal. Wij blijven dus daar slapen. Volgende ochtend krijgen we er ook een ontbijtje.

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik13-1-2016 7:21:10

Wij gaan ook op hotel omdat het toch wel 40 minuten rijden is van ons thuis.
Ik ga het hotel contacteren om te vragen of er een beetje opleg bijkomt om toch iets langer op de kamer te verblijven..

lynn
16-9-2016
 Meld misbruik13-1-2016 9:22:04

waar wij onze feest houden heeft het bruidspaar zoizo een gratis overnachting in de suite met champangeontbijt op de kamer :D das voor ons gratis er blijven nog familie ook overnachten maar deze moeten ze wel betalen dan..

Tilly
30-7-2016
 Meld misbruik14-1-2016 10:36:17

Bedankt al voor jullie ervaringen! Als er een suite is bij je zaal zou dit natuurlijk geweldig zijn. Maar dit is bij ons niet het geval... (of nog niet... onze zaal ligt nog niet 100% zeker vast dus wie weet...)
Ik vroeg me af... Als familie of dergelijke ook blijft overnachten, betalen ze dit dan zelf of betalen jullie dit dan? Want eerlijk gezegd vind ik heel dit trouwgeregel al heel wat kosten... dus om de familie nu nog eens op hotel te laten verblijven ligt wel wat buiten mijn budget...
ik twijfel echt enorm... Heb natuurlijk wel nog eventjes, maar pfoeee! trouwen is stresserend hoor! haha!

Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik16-1-2016 10:15:58

Zij betalen zelf hun kamer :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...