Terug naar overzicht
Bij mij is mijn eerste pasbeurt pas een dikke maand voor de trouw. Dan hadden ze nog meer dan voldoende tijd om aanpassingen te doen en op die maand tijd kan je lichaam niet meer zoveel veranderen. 2de (en normaal laatste) pas is een week voor de trouw. Als er dan nog aanpassingen gedaan moeten worden, doen ze dat onmiddellijk.--> Cermo Zoersel2 maanden op voorhand lijkt me precies zo lang?
Het lijkt mij toch ook dat er wel heel veel tijd tussen de laatste pasbeurt en jullie trouw zit! Wat zeiden ze er in de winkel over?
Bij mij wilden ze ook mijn laatste pasbeurt al meer dan een maand op voorhand doen, maar dit wilde ik niet. Je moet er ook rekening mee houden dat je jurk eigenlijk uit de hoes moet, want die gaat kreuken. Niet evident om zo je jurk nog twee maanden te laten hangen. Ik zou gewoon in de winkel om nog een pasbeurt vragen, een paar dagen voor jullie huwelijk. Ik heb het ook zo gedaan, en hier gingen ze meteen mee akkoord :).
Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga gewoon een derde pasbeurt vragen een week ofzo voor ons huwelijk. Groetjes